בעולם

האריס הציגה את התוכנית הכלכלית השאפתנית - וחטפה ביקורת

סגנית הנשיא האריס מנסה להמשיך את המומנטום החיובי שהשיגה עם כניסתה למירוץ לנשיאות ומשיקה תוכנית כלכלית חדשה. האריס מקווה למשוך את הקולות הצעירים המתנדנדים במדינות המפתח
מערכת ice | 
דונלד טראמפ, קמלה האריס (צילום shutterstock)
סגנית הנשיא והמועמדת לנשיאות ארצות הברית מטעם המפלגה הדמוקרטית, קמלה האריס, התייחסה בהרחבה לתוכניתה הכלכלית למאה הימים הראשונים של הנשיאות במידה ותיבחר.
האריס הבטיחה 25 אלף דולר לזוגות שירכשו את ביתם הראשון, הפשרה של חלק מהקרקעות הפדרליות לדיור, תמריצי מס לקבלנים שיבנו בתים שיהיו מיועדים לרוכשי בתים בפעם הראשונה והסרה של הטבות המס למשקיעים שמחזיקים במספר בתים שמיועדים להשכרה.
האריס צריכה להשיג רוב בשני בתי הפרלמנט במדינה על מנת לקדם את התוכניות השאפתניות הללו, תסריט שלא נראה ריאלי בשלב זה. האריס מקווה למשוך את המצביעים במדינות המתנדנדות - אריזונה, ג'ורג'יה, נבדה וצפון קרוליינה לאחר סקרים מחמיאים שבוצעו במדינות האלה והראו שהיא עדיפה על טראמפ במספר אחוזים קטן. 
האריס קיבלה תמיכה מפתיעה לקמפיין שלה מצד מיליארדרים רבים מעולם הקריפטו כמו מארק קיובן ואנתוני סקרמוצ'י שמקווים להפוך את יחסה של המפלגה הדמוקרטית למשקיעי הקריפטו לידידותי יותר.
מנהיג הרוב בסנאט, צ'אק שומר, ציין במפגש את הצורך בחקיקת חוק קריפטו השנה, דבר המדגיש את הדחיפות שהנושא מקבל במערכת הבחירות הקרובה. הקבוצה התחייבה לארגן קמפיינים לגיוס כספים ברחבי המדינה, כשמטרתם המרכזית היא ליצור "איפוס מוחלט" במדיניות הקריפטו של המפלגה הדמוקרטית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה