בעולם

איראן מתערבת בבחירות לנשיאות ארה"ב: האקרים גנבו מידע מטראמפ

דרמה ענקית במירוץ לנשיאות ארה"ב: האקרים איראנים פרצו לקמפיין הבחירות של דונלד טראמפ, הוציאו מידע רגיש והדליפו אותו. האירוע מגיע ברקע החשש מהתערבות של גורמים עוינים בבחירות, וניסיון ההתנקשות בנשיא לשעבר, שטען כי איראן מנסה לרצוח אותו
מערכת ice | 
קמלה האריס, דונלד טראמפ (צילום shutterstock)
דרמה גדולה במירוץ לנשיאות ארצות הברית: האקרים איראנים פרצו לקמפיין הבחירות של דונלד טראמפ בשבועות האחרונים והשיגו גישה לתקשורת הפנימים שלו, גנבו מידע רגיש והתערבו ישירות בבחירות לנשיאות ארצות הברית, אחד הדברים מהם הכי חוששים בבית הלבן.
על פי דיווח ב"פוליטיקו", מאקרים איראנים פרצו כאמור לקמפיין של טראמפ והפיצו מסמכים רגישים, כאשר חלק מאותם מסמכים אף הגיעו לידי האתר ב-22 ביולי. דובר הקמפיין של טראמפ, סטיבן צ'ונג, אישר את הדברים כשאמר: ″המסמכים הללו הושגו באופן בלתי חוקי ממקורות זרים עוינים לארה”ב, שנועדו להפריע לבחירות 2024 ולזרוע כאוס לתהליך הדמוקרטי שלנו”.
על פי הדיווחים, אכן מדובר באיראן, אך בצוות הקמפיין של טראמפ לא אישרו את זה באופן רשמי. למרות זאת, דובר הקמפיין של טראמפ רמז שאכן מדובר בהאקרים איראנים, אחרי שציטט מתוך דו"ח שהוציאו במיקרוסופט, בו הזהירו מפני כך שהאקרים איראנים ניסו במספר הזדמנויות להשפיע על הבחירות לנשיאות ארה"ב, כולל מתקפת פישינג על מייל של יועץ בכיר בקמפיין בחירות של אחד המועמדים.
זו ממש לא הפעם האחרונה שנשמעו טענות כאלה כלפי התערבות איראנית בבחירות לנשיאות ארה"ב. רק לאחרונה טען טראמפ כי איראן רוקמת מזימה להתנקש בו, ואכן טראמפ חווה ניסיון התנקשות, אך הקשר בין המתנקש לבין הטענת של טראמפ לא הוכח נכון לרגע זה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה