בעולם

קמלה האריס נגד מדינת ישראל? "שוקלת להטיל אמברגו נשק"

המועמדת המובילה לנשיאות ארה"ב, קמלה האריס, נפגשה עם ארגון  "Uncommitted", שפועל נגד ישראל, שם טענה כי היא דנה איתם על האפשרות להטיל אמברגו נשק על ישראל: "שיתפה את אהדתה והביעה פתיחות"
מערכת ice |  3
קמלה האריס (צילום shutterstock)
סגנית נשיא ארה"ב קמלה האריס, מתמודדת בימים אלו לנשיאות ארה"ב מול דונלד טראמפ, ועל פי רוב הסקרים האחרונים שפורסמו, היא ללא ספק מתקדמת בצעדי ענק כשהיא מובילה על טראמפ במירוץ לנשיאות. אבל האם דבר כזה טוב לישראל? ימים יגידו.
אחרי שדרשה לסיים את המלחמה בעזה מיד עם סיום פגישתה עם בנימין נתניהו, נודע כי קמלה האריס שוקלת להטיל אמברגו נשק על ישראל. על פי הודעה שהוציא היום (חמישי) תנועת "Uncommitted", תנועה דמוקרטית קיצונית שפועלת נגד ישראל וקוראת להחרים את הבחירות בארה"ב בעקבות התמיכה בישראל, עושה רושם שהאריס מתכננת להטיל אמברגו נשק על המדינה.
בין היתר, הכתב בהודעה שהוציא הארגון הפרו פלסטיני: "סגנית הנשיא האריס שיתפה את אהדתה והביעה פתיחות לפגישה עם מנהיגי Uncommitted, זאת כדי לדון באמברגו נשק על ישראל".
הארגון טוען כי לפני עצרת בחירות שנערכה במישיגן, האריס נפגשה עם מנהיגי הארגון שם הם דנו בנושא, והאריס הבטיחה להם "לדון על הטלת אמברגו נשק לישראל". למרות זאת, מטעמה של האריס הכחישו את ההודעה של הארגון. בישראל קיימים הרבה מאוד קולות שחוששים מכך שהאריס תכנס לנעליים של ג'ו ביידן בנשיאות ארצות הברית, בדיוק מן הסיבות הללו.
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ניגרו
    מתן 08/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המטורללת לא מבינה שאם לישראל לא תהיה ברירה היא תוציא את הנשק ממפעל הטכסטיל ואז ניראה את הגיבורה השחורה מתקפלת כמו שוקולד מקופלת
    סגור
  • 2.
    יהודים היזהרו בבחירתכם אל לכם להצביע בעד הדמוקרטים
    אבי 08/2024/08
    הגב לתגובה זו
    2 1
    זו לא המפלגה שלפניי 30 שנה היא הפכה להיות קן צרעות חמאסי ברשות קמלה להשמדת מדינת ישראל הצביעו רק לרפובליקנים שהם הרע במיעוטו או טוב יותר מקמלה האריס
    סגור
  • 1.
    האשה הזאת היא אסון קיומי למדינת ישראל (ל"ת)
    יהודה 08/2024/08
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור