בעולם

כוכבת "אחת שיודעת" עושה קאמבק בשמלה מפתיעה

בלייק לייבלי, כוכבת "אחת שיודעת", עושה קאמבק בסרט הקולנוע החדש שיוצא השבוע לאקרנים "איתנו זה נגמר". מאיפה אתם מכירים את השמלה שלה?
מערכת ice | 
כוכבות "אחת שיודעת" (צילום יוטיוב warner bros)
בלייק לייבלי, כוכבת "אחת שיודעת" ובת זוגו של כוכב "דדפול" ראיין ריינולדס, עושה קאמבק למסכי הקולנוע.
כזכור לייבלי התפרסמה בדמותה של ואן דר וודסן בסדרת הנוער הפופולרית "אחת שיודעת", ומאז השתתפה במספר פרוייקטים קולנועיים וטלוויזיונים אך את הקאמבק שלה היא עושה ממש בימים אלו.
לייבלי מככבת בסרט קולנוע חדש "איתנו זה נגמר" שמבוסס על ספר רב מכר באותו השם. הסרט מספר על אישה המתגברת על ילדות טראומטית ועומדת לפתוח פרק חדש בבוסטון ולרדוף אחרי חלום חייה, לפתוח עסק משלה. מפגש מקרי עם נוירוכירורג מקסים רייל קינקייד מצית קשר חזק, אך בעוד השניים מתאהבים, לילי מתחילה לראות צדדים ברייל המזכירים לה את מערכת היחסים של הוריה.
 
@people #BlakeLively continues her reign as queen of #fashion, wearing #BritneySpears’ dress at the #ItEndsWithUs premiere. 👑 #ColleenHoover #LilyBloom ♬ original sound - People Magazine

להקרנת הבכורה של הסרט בניו יורק החליטה לייבלי להפתיע את מומחי האופנה והקהל כשבחרה בשמלה צבעונית ובולטת מאוד, שאנחנו כבר מכירים מהעבר אצל כוכבת אחרת. בדיוק אותה השמלה של ורסצ'ה שבריטני ספירס לבשה בשנת 2002. בראיון למגזין פיפל אמרה לייבלי כי זאת "אותה השמלה שבריטני בעצמה לבשה". 
 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה