בעולם

רשת X של מאסק חוטפת - ירידה של מעל 50% בהכנסות

המון דובר על ההתנהלות הבעייתית של מאסק, החל מהחלטות שנויות במחלוקות ועד ציוצים משונים. כעת נראה שהתנהלות זו גרמה להפסדי ענק ברשת החברתית
מערכת ice | 
אילון מאסק (צילום shutterstock)
עיתון הניו יורק טיימס מדווח על ירידה חדה של 53% בהכנסות חברת X (לשעבר טוויטר) ברבעון השני של שנת 2024. על פי הדיווח, הכנסות החברה הסתכמו בכ-114 מיליון דולר, מדובר בירידה של 25% לעומת הרבעון הראשון של שנת 2024. 
חלק גדול מהירידה בהכנסות קשור לירידה בכמות המפרסמים ברשת החברתית שלא מעוניינים להיות מזוהים עם X מאז שנכנס מאסק לתפקיד והחל לבצע שינויים מרחיקי לכת בחברה. ב-X צופים שההכנסות יחזרו לטפס ויעמדו על כ-190 מיליון דולר בעקבות הפרסום הרב שהרשת צוברת על רקע מערכת הבחירות האמריקאית.
דוגמא עדכנית לשינויים שמאסק מכניס ב-X ושאיתם החברות הגדולות לא רוצות להיות מזוהות התפרסמה לאחרונה ואושרה על ידי מאסק. עובד החברה פרסם כי האימוג'י של אקדח המים הידידותי צפוי להשתנות לאימוג'י של אקדח אמיתי. 
לפני מספר שנים רוב הרשתות החברתיות הגדולות הודיעו על החלפת האימוג'י של האקדח באימוג'י של אקדח מים לאחר מספר אירועים של ירי בבתי ספר בארצות הברית שגרמו להרוגים רבים. גולשים ב-X לא תקפו את מאסק וטענו שהוא מתנהג בצורה לא הגיונית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה