בעולם

שיער אנושי נמכר באלפי דולרים: שייך לאחת הנשים המשפיעות בהיסטוריה

פריטי ספורט של שחקני עבר, עתיקות ממלחמות ישנות וחתימות של האנשים הגדולים בהיסטוריה, אלו רק חלק מהפריטים הנדירים שניתן לקנות במכירה פומבית, אך קנייה של שיער אנושי היא חריגה גם למכירות פומביות. קבוצת השערות הקטנה שנמכרה לאחרונה היא אולי הפריט ההזוי ביותר שנמכר בשנים האחרונות
מערכת ice | 
אחות בבית חולים-אילוסטרציה (צילום freepik)
מכירות פומביות נפוצות מעבר לים הבה יותר מאשר בישראל, ובמדינות מסוימות בהן השוק חזק במיוחד, ישנם אנשים שזה מה שהם עושים וכך הם מתפרנסים, מקנייה ומכירה של פרטי אספנות לדוגמא של ספורטאים או מוזיקאים גדולים, שלא ניתן למצוא על המדפים בחנויות.
את הפריט שנמכר לאחרונה בבריטניה בטוח שאי אפשר למצוא בשום חנות. קבוצת שיערות הקטנה נמכרה במכירה פומבית בבריטניה, בלא פחות מ-3,606 פאונד שהם כ-4,600 דולר. כך דווח ברשת התקשורת BBC.
קבוצת השיער הייתה שייכת לאחת הנשים המעניינות והמשפיעות בהיסטוריה, וכנראה שלא שמעתם עליה. פלורנס נייטינגייל הייתה אחות, סופרת וסטטיסטיקאית אנגלייה, הייתה חברה במסדר ההצטיינות ועוטרה בצלב האדום המלכותי. היא נולדה בשנת 1820 ונחשבת עד היום למייסדת מקצוע הסיעוד המודרני.
 
היא הקימה שנת 1869 קולג' לרפואה, להכשרת אחיות בצורה מקצועית על פי השיטה שלה, וכך שיטתה התרחבה והתקבלה בעולם הרפואה, ומהווה את הבסיס להכשרת אחיות עד לימים אלו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה