בעולם

אבל בעולם הספורט: בן ה-19 נפגע מברק ומת "בזמן שעשה מה שאהב"

סטודנט בן 19, אצן מקצועי שיצא לריצה שגרתית לא דמיין שזו תהיה האחרונה שבהן. פגיעת ברק קטלנית הרגה אותו במקום והוריו נותרו כואבים והמומים
מערכת ice | 
ריצה (צילום freepik)
מדי שנה נהרגים ברחבי העולם בין 6,000 ל-24,000 בני אדם מפגיעות ברק, ומספר דומה לזה נפצעים בדרגות שונות. זאת על אף שהסיכוי לכך שדבר כזה יקרה הוא קטן מאד. בישראל למשל, מתים כשלושה אנשים מדי שנה מפגיעה כזו.
אנשים שנפגעים מברק מסתכנים בפציעות חמורות, במידה ושרדו את הפגיעה. הפגיעות הנפוצות הנגרמות ממכות ברק יכולות לכלול כאבי שרירים, עצמות שבורות, דום לב, בלבול, לקות שמיעה ופרכוס אפילפטי.
אית'ו לורנס, בן 19, סטודנט ואצן מקצועי שהשתתף בתחרויות בריצת מסלול ובריצת שטח, יצא לרוץ כפי שהרבה לעשות בוויסטה ויו פארק שבפלורידה ארצות הברית, כאשר במהלך הריצה הוא נפגע מברק ומת במקום. תחילה חשבו שמדובר באירוע לבבי, אך לאחר שחזרו לזירה וזיהו את הממצאים, הבינו כי הוא נפגע מברק.
"אני מתנחמת בעובדה שאני יודעת שהוא הלך בזמן שהוא עשה את מה שאהב, לרוץ", אמרה אמו כשהספידה לו בכאב גדול והוסיפה כי "כשחזרתי למקום בו הוא נפגע ראיתי על הרצפה את הצלב שענד על צווארו, וזה היה מבחינתי סימן מאית'ן שאומר שהכל יהיה בסדר".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה