בעולם

ניסו להעיר נוסע ש"נרדם" ברכבת ל-12 שעות - וגילו את הנורא מכל

נוסע שעלה על רכבת מהירה בטוקיו הלך לעולמו, אך העובדים גילו זאת רק לאחר 12 שעות של נסיעה כשניסו להעיר אותו. מחקירה של המשטרה ירד החשש כי מדובר במעשה פלילי, וצוין כי הוא שהה ברכבת כ-11 שעות, 32 דקות, וחלף איתה לא פחות מ-650 ק"מ
מערכת ice | 
טוקיו (אילוסטרציה) (צילום נתי שוחט/פלאש 90)
נוסעים ברכבת המהירה JR East שהיא חלק ממערכת הרכבות המתקדמות של יפן, הבחינו באדם היושב במשך זמן רב באחת מהקרונות, והעובדים טענו כי הוא נשאר בה אף לאחר שהרכבת סיימה את מסלולה לאותו היום (ה-11 במאי האחרון). לאחר כמעט 12 שעות בהן הוא שהה ברכבת הם גילו את הדבר הנורא מכל – האדם אינו בין החיים.
ע"פ הדיווחים, העובדים ניגשו להעיר אותו מאחר והרכבת הייתה אמורה להיכנס לחניון הלילה שלה. לאחר כמה ניסיונות, נפלה ההבנה כי הוא נפטר. המשטרה ביפן שללה את החשד כי מדובר בפלילים, וע"פ החקירה האיש שהה ברכבת כ-11 שעות ו-32 דקות, וחלף איתה כ-652.7 קילומטרים.
באופן מעט אירוני, שמה של יפן עלה לכותרות באחרונה דווקא בהקשר הפוך - יילודה. על פי ה-CNBC, ממשלת יפן מנסה למצוא דרך בשביל לעודד אזרחים וותיקים להשתמש באפליקציות היכרויות שונות, במטרה לעודד זוגיות ונישואים. הסיבה: שיעורי ילודה נמוכים במיוחד השוברים שיא חדש ביפן. בנוסף, טוקיו כבר מפעילה תוכנית לבדיקת אפליקציית היכרויות בשם: "Tokyo Futari Story", שמטרתה להתאים משתמשים דרך בינה מלאכותית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה