בעולם

הנשיא שהוזמן להדליק משואה בישראל - נכנס ל-45 שנה לכלא

נשיא הונדורס לשעבר, אשר הוזמן בעבר להדליק משואה בישראל, ירצה מאסר של לא פחות מ-45 שנה בכלא בארצות הברית. הנשיא לשעבר הרננדס שנחשב לאחד המושחתים בתולדות מנהיגי העולם, חטף ביקורת צולבת מהשופט שדן אותו למאסר
מערכת ice |  2
אילוסטרציה (צילום shutterstock)
נשיאה לשעבר של מדינת הונדורס חואן הרננדס, נידון ל-45 שנים בכלא בארצות הברית, לאחר שהורשע בקבלת שוחד של מיליוני דולרים, במטרה להגן על סוחרי סמים ונשק ועל המשלוחים שלהם בסכומי עתק. בנוסף, נטען כי הוא שיחד פקידים באמצעות כספי הסמים במטרה לנסות ולהשפיע על הבחירות במדינה.
על אף שזה נשמע כך, העונש אינו כבד, בהתחשב בעובדה שהתביעה ביקשה שיקבל מאסר עולם, וההגנה ביקשה "רק" 40 שנים, שזהו העונש המינימלי לעבירות אלו. עם הרשעתו, חטף נשיא הונדורס לשעבר שלל ביקורות נוקבות מהשופט שכינה אותו בשלל כינויים כמו "דו-פרצופי", "חמדן" ועוד שלל כינויים שאנו לא רגלים לשמוע משופטים במהלך משפט. ככל הנראה הוא זכה לביקורות מאחר וכנשיא הוא הצהיר מעל לכל במה שיילחם בדיוק בתופעות אלו.
אותו הרננדס שקיבל כעת את פסק הדין, טוען כי הוא חף מפשע לכל אורך הדרך וגם לאחר הרשעתו. כזכור, בשנת 2018 הרננדס כמעט והגיע להדליק משואה בישראל לאחר שהוזמן לעשות כן על ידי ממשלת ישראל, אך לבסוף , בשל מחאה, בוטלה הגעתו של נשיא הונדורס לשעבר לישראל. 
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    בקרוב אצל ביבי (ל"ת)
    ביקו 06/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    חברה טובה (ל"ת)
    יוני 06/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור