בעולם

"משפר את בריאותנו": על מה הודה שר החוץ כ''ץ למקבילו ההודי?

שרר החוץ ישראל כ''ץ שלח איחולים לשר החוץ ההודי ולתושבי הודו, לכבוד יום היוגה הבינלאומי וכתב: "תרגול נצחי שמקרב אותנו זה לזה" 
דורון בלוך | 
ישראל כץ (צילום אתר הכנסת)
בזמן שמדינת ישראל מתמודדת באתגרים עם יחסי החוץ שלה, על רקע ההתבטאות של ראש הממשלה נתניהו כנגד הממשל האמריקאי בנושא סיוע התחמושת, ומדינות אירופה שמצננות יחסים כדוגמת צרפת שמנעה כניסת חברות ישראליות לתערוכת הנשק. בחר הבוקר (שישי) השר ישראל כ''ץ לברך בחשבון ה-X שלו את מקבילו, שר החוץ ההודי, לכבוד יום היוגה הבינלאומי.
"איחולים טובים לחברי היקר ד''ר ג'שינקר ולתושבי הודו!" כתב שר החוץ כ''ץ למקבילו ההודי והוסיף את ההאשטג והאימוג'ים המזוהים עם יום היוגה הבינלאומי. "תודה לך הודו על המתנה שלא יסולא בפז כמו יוגה". הוסיף השר כ''ץ ופירט "יוגה היא תרגול נצחי המשפר את בריאותנו ומקרב אותנו זה לזה".
 
את הדברים פרסם בשפת ההינדי, הלשון המקובלת בהודו,  ופרסום נפרד באנגלית, אך לא בעברית. אולי מחשש לביקורות שהפרסום ברשת יגרום.
אמש, פרסם השר כ''ץ באנגלית ובעברית על איראן: "נסראללה מאיים לתקוף את קפריסין. הטילים האיראנים וטרור האיסלאם הקיצוני מאיימים על מדינות אירופה וכל העולם החופשי. חייבים לעצור את איראן עכשיו לפני שיהיה מאוחר".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה