בעולם

דרמה בארה"ב: הזמר המפורסם נתפס נוהג בשכרות

לאחר שיצא מבילוי לילי ועלה על ההגה בשכרות, ג'סטין טימברלייק נעצר ונלקח לתחנת המשטרה. משפטו יערך ב-26 ביולי על אי עצירה בתמרור ונהיגה בשכרות
מערכת ice | 
ג'סטין טימברלייק (צילום Gage Skidmore, Flickr)
על פי דיווח של TMZ, אתמול (שני) בלילה, ג'סטין טימברלייק בן ה-43 יצא ממסיבה במלון "אמריקן" בניו יורק ועלה על ההגה כשהוא שיכור. המשטרה החלה לעקוב אחרי טימברלייק לאחר שלא עצר בתמרור עצור ולאחר מכן רכבו סטה מהנתיב.
לדיילי מייל נמסר: "טימברלייק יצא לארוחת ערב עם חברים והשוטרים חיכו מחוץ למסעדה, כמו תמיד. הם מחפשים אנשים שעוזבים אחרי חצות ובודקים אם שתו או לא. הוא יצא בשעה 00:30 בבוקר ונעצר ברגע שיצא. איש לא נפגע ולא הייתה דרמה במקום".
על פי אנשים שנכחו במקום, הזמר נדף ריח של אלכוהול כשעיניו גם כן מעידות על שתייה מרובה. טימברלייק התבקש לעבור בדיקת ינשוף אך סירב. למרות שחבריו של טימברלייק ניסו לגונן עליו ולהסביר לשוטר שיתן לו ללכת, טימברלייק נעצר ונלקח לתחנה.
טימברלייק יעמוד לדין על סעיף של נהיגה בשכרות וגם בגין אי עצירה בתמרור עצור ואי-הישארות בנתיב. הוא יובא לבית המשפט ב-26 ביולי לאחר ששוחרר ללא ערבות. בשל סירובו למבחן הנשיפה, רישיון הנהיגה שלו הושעה במדינת ניו יורק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה