בעולם

עליין הימין באירופה: תוצאה היסטורית בבחירות, נשיא צרפת בצרות

עליית האיסלאם באירופה ומדיניות ההגירה הרופפת הגיעו לסופן? מפלגות הימין באירופה רושמות ניצחון ענק בבחירות לפרלמנט האירופי. הנשיא הצרפתי הורה לפזר את האסיפה הלאומית בצרפת וסיפק תחזית קודרת משלו לאירופה
מערכת ice | 
מהומות בצרפת (צילום טוויטר)
לאחר הבחירות שהתקיימו אתמול (ראשון) לפרלמנט האירופי, התוצאות מתחילות הבוקר להתבהר ונראה כי מפלגות הימין באירופה זכו להישג ענק והגדילו באופן משמעותי את מספר המושבים בפרלמנט וכנגזרת מכך, את כוחן הפוליטי.
בצרפת מפלגתה של מארי לה פן הנחשבת לימנית במדינה, זכתה ברוב מוחץ ודחקה את מפלגתו של נשיא צרפת המכהן, עמנואל מקרון, הרחק לאחור. בשל התוצאות שהתקבלו, מקרון הודיע בדרמטיות על על פיזור הפרלמנט וקיום בחירות בזק, כבר בסוף החודש הנוכחי. בהודעתו אמר מקרון כי הוא מודאג מעליית ה"דמגוגיה והקיצוניות" בצרפת ואירופה.
בשנים האחרונות המגמה הייתה ברורה, לאירופאים, או לפחות לרובם, החל להימאס ממדיניות ההגירה הרופפת, שהכניסה מיליונים למדינות המערביות ביותר וכתוצאה מכך, המצב הכלכלי במדינות הפך גרוע ורמת הפשיעה עלתה באופן משמעותי. 
כמו הפשיעה, כך גם המאבק הדתי האיסלאמי נחשף במדינות אירופה, עם האמירות הברורות מקהילות מוסלמיות מרכזיות באירופה, במיוחד בבריטניה, צרפת וגרמניה, כי הם אינם פועלים לפי החוק באותן מדינות וכי חוקי האיסלאם הם הקובעים במקרים שבהם יש מחלוקת.
גם באופי המחאות ניתן לשים לב כי בניגוד למחאות כלכליות או פוליטיות פנימיות, שגם הן היו יכולות להגיע לפסים אלימים מול רשויות החוק, המחאות של הקהילות האיסלאמיות, שמתגברות מאז פרצה מלחמת חרבות ברזל בישראל, יכולות להגיע לפוגרומים של ממש. כפי שראינו בפריז, שבין לילה הפכה לשדה קרה של ממש, ובבריטניה רק בימים האחרונים היינו עדים למחאות אלימות ברחובות לונדון.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה