בעולם

המסעדה האהובה בהודעה מזעזעת: "אין כניסה לציונים ורוצחי ילדים"

מסעדת "Oveja Negra Vegana" הממוקמת במדריד, ונחשבת לאחת מהטובות בעיר, תלתה בכניסתה שלט מקומם ובו נכתב: "אזור ללא ציונים". למרבה האירוניה, מעל לשלט זה קיים שלט נוסף ובו נכתב: "אזור ללא גזענות". ומה תגובת המסעדה לתיירים הישראליים שזעמו?
מערכת ice |  2
אנטישמיות-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
בין אם מדובר באיסור על ספינה נושאת נשק לישראל לעגון בשטחה, או בין אם בהכרה ממשית של מדינה פלסטינית - בחודשים האחרונים ספרד מצטיירת כמי שמעדיפה לסלוד מישראל בנוגע לפעילות במלחמת חרבות ברזל. אלא שהדבר לא נגמר רק בדיפלומטיה והצליח לזלוג לתושבים. מסעדה במדריד הציבה בכניסתה שלט שמזכיר את המראות שנצפו באירופה בשנות ה-30 וה-40 של המאה הקודמת, וממש לא התביישה בכך.
בשלט מסעדת "Oveja Negra Vegana", הנחשבת לאחת הטובות בעיר, נכתב: "ANTI ZIONIST ZONE" (אזור ללא ציונים). האירוניה היא שמעל לכיתוב זה נכתב "אזור ללא גזענות". סועדים רבים החלו לפרסם את תמונות השלט ברשתות החברתיות, והמסעדה מיהרה להתייחס לכך ולפרסם הודעה משלה, בה היא התגאתה בהיותה "אנטי-ציונית".
עוד הסבירה המסעדה כי מי שאינו מבחין בכך שמה שנעשה בפלסטין הוא רצח עם, "לא צריך להיכנס אצלנו בדלתות". כפי שנכתב ב-ynet, ישראלי אשר הגיע למקום התעמת עם העובדים ודרש מהם להוריד את השלט בטענה שהוא אנטישמי וגזעני, אך אלו האשימו אותו וטענו כי הישראלים הם רוצחי ילדים. בהמשך הוא התלונן למשטרה על כך, אך השוטרים שאלו אותו מה הוא אדם ציוני, והם כלל לא הבינו מה משמעות המושג.
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הקטע הזה פשוט שפך אותי מצחוק! (ל"ת)
    פחחחח 06/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    ואתם עוד מכתירים אותה בתואר "אהובה" (ל"ת)
    לא יאומן 06/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור