בעולם

הבית הדקיק והזעיר בפלורידה עולה רק 619,000 דולר: "הבית על אוזמפיק"

לאוהבי הפשטות, בית קומפקטי עם שני חדרי שינה, מחפש קונה תמורת 619,000 דולר בלבד: אין צורך לבוא עם רהיטים, הם מובנים ותוכננו ועוצבו במיוחד עבור מידות הנכס

מערכת ice | 
נתן הולדינגס דרום פלורידה (צילום נתן הולדינגס)
בעיר הנופש ג'קסונוויל ביץ' שבצפון פלורידה, נמצא בית רזה המחפש קונה תמורת 619,000 דולר בלבד. בית דקיק עם שני חדרי שינה, 143.72 מטר מרובע. כלומר, חלקה קטנה של קרקע לא מפותחת בתוך אזור מפותח.
בדרך כלל, יינתן אישור למפתחים לשבור את קוד הבנייה ולבנות בית מגורים גדול יותר, אך לא במקרה הזה. על פי הביזנס אינסיידר, בשכונה הספציפית הזו, האופיינית לאזורי חוף או אזור בעל צפיפות גבוהה, תקבלו כמה אזורים של מגרשים קטנים יותר. המגרשים הקטנים יאפשרו לך לבנות יותר ממה שמותר לפי קוד הבנייה".
הקבלן בנה את זה למרות עובדה זו: "הו, אתה לא חושב שאנחנו יכולים לבנות? תחזיק את הבירה שלי", אמר ות'רהולד. למרות המראה הצר של הבית, עומק המגרש עצמו הוא 140 מטר, שהוא עמוק יותר מאחרים באזור. כמו כן, כדי לפצות על גודל השטח, לבית מגורים זה יש מקומות ישיבה מובנים, מה שעוזר לחיסכון. רהיטים תוכננו במיוחד עבור מידות הנכס, מה שיכול להיות בונוס לקונה שמחפש בית עם מעט תחזוקה נדרשת.
 
כאמור, הנכס המדובר טרם נמכר, הוא יצא לשוק במרץ הקרוב. "הבית על אוזמפיק", הגיב עוקב לאחר שהכנס הופיע בחשבון "זילו גון ווילד", חודש שעבר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה