בעולם

אריק קלפטון מסעיר את הרשת: כך הביע תמיכה בפלסטינים

בחודשים האחרונים מקיים הזמר אריק קלפטון סיבוב הופעות עולמי, וכאות הזדהות על מצבם של תושבי עזה בימים אלו, הוא מקפיד להופיע עם גיטרה אשר צבועה בצבעי דגל פלסטין
מערכת ice |  3
אריק קלפטון (צילום ויקיפדיה/ Raph_PH)
זה לא חדש שהזמר הבריטי המפורסם אריק קלפטון אינו תומך נלהב של מדינת ישראל. בחודשים האחרונים מקיים הזמר הבריטי סיבוב הופעות עולמי וכאות הזדהות עם מצבם של הפלסטינים ברצועת עזה, הוא מקפיד להופיע עם גיטרה שצבועה בצבעי דגל פלסטין
כזכור, בחודש נובמבר האחרון פרסם הזמר הבריטי פוסט מיוחד ברשתות החברתיות עם הכותרת "קולו של ילד" (Voice Of A Child), כאשר הוא משתף קליפ הכולל צילומי הריסות בעזה. 
לאחר שאותו פוסט זכה לתמיכה רבה בקרב המעריצים ולביקורת חריפה מצד הגולשים הישראלים, עידן רייכל מתח ביקורת חריפה נגד הזמר הבריטי וכתב: "חמאס רצח מאות ילדים ב-7 באוקטובר, וחטף עוד הרבה מאוד. ולא שמענו מילה ממך. תתבייש".
תמיכתו הנלהבת של האמן הבריטי בעם הפלסטיני התבטאה אי שם בחודש אוגוסט בשנת 2023. בזמנו, הצהיר המוזיקאי בראיון לערוץ היוטיוב "The Real Music Observer" כי הוא כמעט הסיר את תמיכתו במועמד הדמוקרטי לנשיאות ארצות הברית, רוברט קנדי ג'וניור, בשל הטענה כי הוא הגדיר את עצמו כפרו ישראלי.  "כמעט משכתי, לא ידעתי אם אני בכנות תומך בזה שרוברט אומר 'אני פרו-ישראל וגם משפחתי תמיד הייתה פרו-ישראלית'".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מאחל לו שילדיו יישרפו חיים על ידי
    אנדר וויגין 07/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מחבלים ונראה כבר מה הוא יגיד אז הבן כלבה הזה!
    סגור
  • 2.
    תישרף עם הגיטרה שלך ביחד. (ל"ת)
    אשר 05/2024/31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    חבל
    גלי 05/2024/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עוד גאון מוזיקלי נכשל בהבנת הנראה...טמטום האנושי...
    סגור