בעולם

צבא ירדן הכריז על תרגיל בינ"ל: "להתמודד עם האיומים בעידן הנוכחי"

בתרגיל הצבאי הבינלאומי Eager Lion, יקחו חלק כוחות יבשה, אוויר וים מ-33 מדינות, לרבות ארה"ב, בריטניה וצרפת. גם צבאות לבנון, מצרים וצרפת יקחו חלק. "התרגיל, שיסתיים ב-23 במאי, יכלול תרגול מאבק בטרור ואימוני מערך ההגנה האווירית", סיפר דובר הצבא הירדני, קולונל מוסטפא אל-היידרי
מערכת ice | 
ירדן (צילום פלאש 90/ נתי שוחט, freepik)
צבא ירדן הודיע אמש (ראשון) על פתיחת התרגיל הצבאי הבינלאומי Eager Lion, במעורבות כוחות יבשה, אוויר וים מ-33 מדינות כגון ארה"ב, בריטניה וצרפת. צבאות לבנון, מצרים ועיראק צפויים לקחת חלק גם כן. כמו גם מדינות ערביות נוספות בהן ערב הסעודית ומרוקו, ומדינות אירופיות (פולין, נורבגיה ורומניה) וממרחב אסיה-פסיפיק (יפן ואוסטרליה).
בסך הכל, משתתפות בתרגיל עשר מדינות ערביות ו-22 מדינות ממרחבים אחרים, בתרגיל שמיועד "להתמודד עם האיומים בעידן הנוכחי". "התרגיל, שיסתיים ב-23 במאי, יכלול תרגול מאבק בטרור ואימוני מערך ההגנה האווירית", סיפר דובר הצבא הירדני, קולונל מוסטפא אל-היידרי.
לדבריו, התרגיל מיועד לעזור במאבק בארגוני טרור ומהווה תגובה "להתפשטות כטב"מים, נשק ביולוגי, כימי וגרעיני". אל-היידרי אמנם מסר כי "התרגיל הנוכחי לא קשור להתפתחויות האזוריות". עם זאת, בלתי אפשרי לנתק אותו ממלחמת חרבות ברזל, לרבות המתקפה ההיסטורית וחסרת התקדים של איראן על ישראל ב-14 באפריל. באותה מתקפה, סייע לישראל גם מערך ההגנה האווירית הירדני.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה