בעולם

אילון מאסק בעקיצה לצוקרברג: "קראתם את זה? סימן שאנחנו עובדים"

תקלה עולמית קרתה היום בפייסבוק ובאינסטגרם, מי ששמח לאיד היה לא אחר מאשר אילון מאסק שצייץ בגאווה: "אני יודע שכולכם פה עכשיו"

מערכת ice | 
אילון מאסק והרשת החברתית X (צילום shutterstock)
גם לכם יש בעיה בכל האפליקציות הפופולריות ביותר? דיווחים על תקלה עולמית במטא - וואטסאפ, איסטגרם פייסבוק חדלו לעבוד, משתמשים טוענים כי הם לא מצליחים להיכנס ונזרקים מיד עם פתיחת האפליקציות.
וואטסאפ, זכתה לא פעם בתואר הנחשף האפליקציה הפופולארית ביותר בישראל, אגב אחריה נמצאות יוטיוב ופייסבוק. נתוני איגוד האינטרנט הישראלי, מעידים כי היא מותקנת בקרב 95% מאזרחי ישראל כאשר חלק מהמשתמשים משתמשים בה להעברת הודעות בלבד ויש כאלו האפליקציה מהווה עבורם כלי עבודה משמעותי.

בשבועות האחרונים, משתמשים רבים בעלי אייפון מדווחים על תקלות באפליקציה כשהשכיחה בניהן היא העובדה שלפעמים היא פשוט נתקעת. כעת, עולה השאלה מה ניתן לעשות בעניין. נכון להרגע, אפליקציית האינסטגרם לא עובדת, בשל התקלה המרוויח הגדול בסיפור הוא אילון מאסק, שכבר צייץ על הנושא החם ברשת החברתית שבבעלותו -X: "אם אתם קוראים את הפוסט הזה, זה בגלל שהשרת שלנו כן עובד".
 
עוד צייץ מאסק: "אנחנו יודעים שכולכם פה עכשיו". הציוצים המדוברים של מאסק כבר עלו כחצי מיליון לייקים ונצפו מעל 9 מיליון אנשים, מה שמוכיח את טענתו. האם צוקרברג יענה להתגרות?
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה