בעולם

חשפניות ואלכוהול: איש העסקים הישראלי עקץ 86 מיליון דולר?

ניר מאיר, ישראלי המתגורר בניו יורק ומנהל בחברת הנדל"ן אמריקאית בשם HFZ, נעצר בגין הונאה, עבירות מס וזיוף מסמכים. בין  שורת המעשים הפליליים בהם מואשם, עיריית ניו יורק טוענת כי עקץ אותה בלא פחות מ-86 מיליון דולר

מערכת ice |  1
ניו יורק (צילום freepik)
ניר מאיר (49), ישראלי המתגורר בניו יורק ומנהל בכיר בחברת הנדל"ן HFZ, נעצר ע"י המשטרה האמריקאית בגין עבירות מס, הונאה, וזיוף מסמכים. זיל פלדמן, שותפו העסקי לשעבר של מאיר העיד בבית המשפט וטען כי מאיר הוציא מאות אלפים על יין, מועדוני חשפנות, מטוסים פרטיים, מכוניות ויאכטות. 
עוד טען פלדמן כי החשבון החודשי בכרטיס האשראי שלו, הסתכם ביותר מ-400 אלף דולר. בנוסף, מאיר הוציא כ-6,000 דולר בחודש אחד ב"קברט הבהלה לזהב", מועדון חשפנות במיאמי.  
מאיר, כאמור, הכחיש וטען בפני השופטת השבוע: "אני בחור בן 49, מעולם לא היו לי הרשעות קודמות, מעולם לא נעצרתי בחיי. אני אזרח מצטיין כל חיי. אין לי נכסים, וגם אין לי את היכולת להפקיד ערבות כלשהי" 
בשנה שעברה, איש העסקים הישראלי אבישי אברהמי הגיש תביעה משפטית נפרדת נגד מאיר, בה האשים אותו בהונאה בהיקף של 30 מיליון דולר בזמן שהוא ניסה להציל את HFZ מקריסה ב-2020. מאיר הגיש בקשה לפשיטת רגל בפלורידה החודש, בה טען כי הונו האישי מסתכם ב-50 דולרים בלבד, ואילו חובותיו מסתכמים בקרוב ל-30 מיליון דולר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מבינים טוב מאד
    משה בתיבה 02/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה שונאים אותנו בעולם-בגלל בחורים כמו זה
    סגור