בעולם

נקמה ישראלית? חברת הענק ניתקה קשר עם בלה חדיד

מותג הביוטי האהוב "שרלוט טילבורי" החליט לנתק את קשריו עם הדוגמנית בלה חדיד. על פי דיווחים שונים, הסיבה למהלך נעוצה בהתבטאויות של חדיד נגד ישראל
מערכת ice |  1
ג'יג'י חדיד (צילום יוטיוב/ The Tonight Show)
דוגמנית העל ומשפיענית הרשת הפרו-פלסטינית בלה חדיד מסתבכת לאחר שמותג הביוטי "שרלוט טילבורי" החליט לסיים את הקשרים ביניהם. בדיווחים שונים נטען כי הסיבה למהלך זה קשורה להתבטאויות של חדיד נגד ישראל במהלך מלחמת "חרבות ברזל."
בחברת הביוטי החליטו להתייחס לדיווחים וטענו כי פיטוריה לא הגיעו בעקבות ההתבטאויות שלה נגד ישראל. ב"דיילי מייל" ציטטו מקור שטען בפניהם כי הפיטורים של דוגמנית העל הגיעו בהפתעה גמורה לכולם.
 
המקור טען: "זה הגיע בהפתעה לעובדים במותג, הבוסים בחברה היו נרגשים מהשקת קולקציית הליפסטיקים החדשה בכיכובה, עד כי אפילו שלחו סרטונים לצוותים עם עדכון על ההחלטה להחתימה מחדש."
בלה חדיד היא בתו של מוחמד חדיד, איל הנדל"ן האמריקני ואחותה של הדוגמנית המצליחה ג'יג'י חדיד. אותה משפחה ידועה בהתבטאותיה הפרו - פלסטיניות ברשתות החברתיות אשר גרמו לא פעם לסערה ציבורית ותקשורתית.
כזכור, במהלך המלחמה הנוכחית התבטא רבות אביה של בלה, מוחמד חדיד, כאשר בין היתר השווה בין הנאצים לישראל.  
באחד מהפוסטים של חדיד בנוגע למלחמה בישראל נכתב: "אנשים והילדים של פלסטין, במיוחד בעזה, לא יכולים להרשות לעצמם את שתיקתנו. אנחנו לא אמיצים - הם כן. לבי מדמם מכאב מהטראומה שאני רואה, כמו גם מהטראומה הממושכת של הדם הפלסטיני שלי, כשאני רואה את תוצאות התקיפות האוויריות בעזה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נו, שויין. מאוד חשוב. (ל"ת)
    רוזנצוויג הגדול 02/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור