אוכל
רמי לוי בבשורה ענקית ללקוחות: אלו המוצרים שיימכרו לראשונה ברשת
רשת הסופרים המצליחה בבשורת ענק ללקוחותיה: זו החברה שמוצריה יימכרו לראשונה בסניפים. "חרתנו על דגלנו לשנות את הדרך שבה אנשים צורכים בשר"

חברת Redefine Meat המצליחה המשווקת מגוון מוצרי בשר-חדש ללא רכיבים מן החי, מרחיבה את פעילותה. בימים אלו היא נכנסת עם מוצריה לרשת רמי לוי שיווק השקמה המונה 57 סניפים ברחבי הארץ. זהו צעד נוסף בצמיחתה של החברה, אשר משלימה את הפריסה שלה בכל רשתות השיווק הגדולות בארץ, במטרה להנגיש את מוצריה לקהלים רחבים.
אשחר בן שטרית, מנכ"ל ושותף מייסד Redefine Meat מסר על המהלך: "אנו שמחים לשתף פעולה עם רשת רמי לוי, אחת הרשתות הגדולות והאהובות בישראל, הנמצאת בפריסה ארצית רחבה. בתחילת הדרך חרתנו על דגלנו לשנות את הדרך שבה אנשים צורכים בשר, מהלך זה הוא צעד נוסף באסטרטגיית ההתרחבות ובמסע שלנו. כעת קהל אוהבי הבשר שמחפשים בשר-חדש יוכלו למצוא אותנו על המדף בכל רשתות השיווק הגדולות, בסניף הקרוב לביתם. נמשיך במשימה שלנו להגיע לכל בית בישראל".

צילום באדיבות יחסי ציבור
חברת Redefine Meat תמכור את כל מגוון המוצרים שלה ברשת רמי לוי: בשר-חדש מפורק בסגנון בקר, בשר-חדש טחון בסגנון בקר, המבורגר פרימיום, קבב בסגנון טלה, נקניקיית מרגז, סטייק פלאנק נתח מפורק בסגנון שווארמה ונקניקיית בראטוורסט בסגנון גרמני. כל המוצרים מתאימים להכנה במטבח הביתי, בקלות ובנוחות מרבית ונותנים מענה לקהל חובבי הבשר, שומרי הכשרות, מפחיתנים, צמחונים וטבעונים.
עוד ב-
מוצרי החברה שהושקו בשנת 2022, זכו להצלחה אדירה בשוק המוסדי ובקמעונאיות ויצרו קטגוריה פורצת דרך בתעשיית הבשר. בישראל המוצרים זמינים במסעדות וברשתות קמעונאות כגון שופרסל, ויקטורי, ניצת הדובדבן, יוחננוף חצי חינם ועוד. בנוסף לישראל, ניתן למצוא את מוצרי החברה בלמעלה מ-5 מדינות גם ברחבי אירופה, בכ-5,000 מסעדות, מלונות וגופי הסעדה, בין השאר בריטניה, צרפת, גרמניה, הולנד ועוד.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה