אוכל
מקדונלד'ס בבשורה ענקית: מה תעשה בעולם המשחקים הווירטואלי?
רשת המזון המהיר האהובה משיקה מוצר חדש ב-100 מדינות בעולם כחלק משיתוף פעולה מסקרן במיוחד: "חגיגה עולמית של יצירתיות, חיבור ואהבה משותפת לבניית קהילות"

רשת המזון המהיר דואגת להמציא את עצמה מחדש כל הזמן ולהשיק מוצרים חדשים שמתכתבים עם העולם והאהבות של הקהל שלה. כבר שנים ששחקני מיינקראפט מבטאים את אהבתם למקדונלד'ס בתוך המשחק. החל מיצירת העתקים מדויקים של האות M האייקונית בצורת קשתות מוזהבות, דרך מנות התפריט המפורסמות ביותר בעולם ועד בניה של מסעדות שלמות, בלוק אחרי בלוק, בעולם הוירטואלי.
עכשיו, בהשראת הדמיון שלהם ולרגל השקת סרט ההרפתקאות "מיינקראפט" שיעלה לאקרנים בישראל ב-3 באפריל 2025, העולם של מיינקראפט יוצא מהמסך ומגיע ללקוחות מקדונלד'ס, ב-100 מדינות ברחבי העולם, עם ארוחת קונספט וארוחת ילדים עם צעצועים מתוך הסרט.
.jpeg)
צילום באדיבות יחסי ציבור
החל מה-8 באפריל, מעריצי המשחק יוכלו ליהנות משני סוגים של ארוחות הסרט מיינקראפט במהדורה מוגבלת: הארוחה מותאמת לחובבי הז'אנר בכל הגילאים וכוללת 10 נאגטס, צ'יפס ושתייה, בשילוב רוטב רויאל חריף הממותג בהשראת המשחק. בנוסף, הרשת תשלב גם אריזות ממותגות במהדורה מוגבלת.
בקניית שתי ארוחות מיינקראפט יקבלו הלקוחות Add On מקדונלד'ס ייחודי שישלח ב- SMS כחצי שעה לאחר הזמנת הארוחה השנייה במספר, וכל מה שצריך לעשות זה להזין את הקוד במשחק.
ארוחת הילדים שתושק כחלק משיתוף הפעולה תוגש באריזה ממותגת ותכלול צעצוע מתוך מגוון של 12 צעצועי דמויות. בנוסף, יחכה למעריצים משחק מיינקראפט ייעודי בסריקת QR שנמצא על גבי ארוחת הילדים.
עוד ב-
מורגן פלטלי, סמנכ"לית השיווק ומיזמים עסקיים חדשים במקדונלד'ס העולמית, אמרה: "המעריצים שלנו הובילו אותנו לכאן והזמינו אותנו ליקום המיינקראפט שלהם ואנחנו נרגשים להמשיך לבנות לצידם. ארוחות הסרט מיינקראפט מאחדות שני עולמות אייקוניים ומגשימות את חלומות מיינקראפט מקדונלד'ס של המעריצים באמצעות המשחק האהוב עליהם, הדמויות, האוכל, ועכשיו גם הקסם של הסרט. זוהי חגיגה עולמית של יצירתיות, חיבור ואהבה משותפת לבניית קהילות".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה