רכילות עסקית

"מה קשור" מבלים עם בכירי שוק ההון: מה עומד מאחורי החגיגה?

טל אזולאי, בעלי רשת אלפיין סטייל, השיק בשישי ושבת את החנות השלישית והחדשה בנתניה. החברים הטובים שלום מיכאלשווילי ואסי ישראלוף הגיעו לפרגן

מערכת ice | 
שלום מיכאלשווילי אלפיין (צילום ליהי גורלניק)
רשת אלפיין סטייל, המונה 2 סניפים במתחם חוצות יגור ובתל אביב ובעלת אתר מקוון מכירתי, השיקה בסוף שבוע האחרון את החנות השלישית והחדשה בנתניה. החברים הטובים שלום מיכאלשווילי ואסי ישראלוף הגיעו לפרגן. הגיע גם כפיר למבז, בעלי קבוצת LDB להשקעות ופיננסים, אבי עוז ורם ברכה - שותפים בחברת מוקסי.
רשת אלפיין סטייל מתמחה בציוד לטיולים, ציוד טקטי ללוחמים, ציוד למטפסים, חליפות סקי ועוד. החנות מעוצבת בסגנון אורבאני, עם אלמנטים הלקוחים מעולמות הטיפוס והטיולים וגם בחנות החדשה, כמו בכל חנויות הרשת, ישנו קיר טיפוס לבדיקת נעלי וציוד טיפוס.
בחודש שעבר, עם ההודעה על ההשקה המתקרבת, טל אזולאי, בעלי רשת אלפיין סטייל מסר: "הסניף השלישי של רשת אלפיין סטייל, נועד לספק מענה למטיילים ומטפסים באזור החוף והשרון. כמו כן, יש בנתניה חובבי אקסטרים, והרבה אנשים חובבי טיולי שטח, טיפוס, טראקים ומעבר לכך, אני דואג להביא את המותגים הסופר איכותיים בכל קטגוריה ומגוון מוצרי טיפוס וטיולים ממעילים ועד להנעלה ואביזרים מקצועיים למטרות השונות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה