רכילות עסקית

קים קרדשיאן הולכת רחוק: כמה שילמה עבור השרשרת של ברבי?

קרדשיאן הנמצאת כרגע ביפן עם בתה הבכורה מצאה במהלך הטיול תכשיט וינטג' של שאנל. קרדשיאן הידועה בחיבה העזה לברבי זיהתה כי זה התכשיט שלובשת מרגו רובי בסרט, לא מיהרה ורכשה אותו  
מערכת ice | 
קים קרדשיאן ונורת ווסט (צילום ET יוטיוב)
כשזה מגיע לממצאי אופנה נדירים, קים קרדשיאן תעשה מאמצים קיצוניים כדי לשים את ידיה על יצירה. קחו לדוגמא את תיק ההימלאיה הרמס בירקין הסופר-נדיר שלה (שיכול לעלות בכל מקום בין 150,000 ל-480,000 דולר). לכן, כאשר כוכבת הריאליטי ואשת העסקים מחליטה על משהו, אתה יכול לצפות ממנה להשיג את מה שהיא רוצה.
קרדשיאן נמצאת כעת ביפן עם בתה הבכורה נורת' (אותה היא חולקת עם בעלה לשעבר קניה ווסט), ובעוד צמד האם והבת היו עסוקים בסיורים, קים פינתה זמן לקצת קניות, כמובן. מייסדת SKIMs עצרה לוינטג' אקולנד, שם מצאה צ'וקר וינטג' שאנל סופר מהנה מהמסלול של 1995. אבל לא מדובר בסתם שרשרת. אלא, ביצירה המדויקת שעונדת מרגוט רובי בסרט שובר שיאי הקופות ברבי.
 
את התכשיט הכולל אבני חן צבעוניות, קמעות זהב כפול C ופנינים בצורת דמעה ניתן לראות על השחקנית לאחר שהיא והברביות האחרות מתכננות תוכנית להחזיר את ברבי לנד לקדמותה. היא מופיעה לבית ה-mojo dojo casa של קן במראה מאוד סטריאוטיפי בוורוד שכולל את הצ'וקר של שאנל. הגרסה של רובי כוללת גם אבן לב ורודה מאסיבית באמצע.
 
קרדשיאן שיתפה סלפי לסטורי שלה באינסטגרם שלוכד אותה אוחזת בתיק של שאנל ורוד מסטיק עם תכשיטי וינטג' עטופים סביב ידית הארנק. קים מבזיקת את שפתי הברווז הייחודיות שלה למצלמה בזמן שמצטרף אליה גבר שנראה שעובד בחנות.
"OMG הקניות הטובות ביותר ביפן", כתבה. "אני בתיק הברבי שלי ב-@vintage_ecoland".
 
זו לא הפעם הראשונה שקים מביעה את אהבתה לבובה ולסרט המפורסמים (גם אם היא לא אמרה זאת בכל כך הרבה מילים). בחודש שעבר, קים התייצבה בביקיני ורוד ובמכנסי כיסוי רשת תואמים, לאחר שלקחה את בתה שיקגו והאחיינים טרו, סטורמי ודריים לתערוכת ברבי בלוס אנג'לס עם אחותה קלואה. באותה תקופה, קים שיתפה קרוסלת אינסטגרם שהראתה רגעים מהבילוי שלהן עם הכיתוב, "בנות ברבי בעולם ברבי !".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה