רכילות עסקית
סיילספורס חוגגת עם האקו-סיסטם שלה
כ-2,500 משתתפים הגיעו לאירוע ה-World Tour Essentials TLV השנתי של החברה, שהתמקד בחיבור וביחסים הקיימים בין בינה מלאכותית, דאטה ו-CRM ואיך אלו עוזרים לארגונים להפוך ל"חברות מוכוונות לקוחות"
כ-2,500 משתתפים הגיעו לאירוע ה-World Tour Essentials TLV השנתי של חברת סיילספורס, המובילה העולמית בתחום ה-CRM. האירוע התמקד בחיבור וביחסים הקיימים בין בינה מלאכותית, דאטה ו-CRM ואיך אלו עוזרים לארגונים להפוך ל"חברות מוכוונות לקוחות".
האירוע התקיים ב-EXPO TLV, בהשתתפות נציגים מהאקו-סיסטם הרחב של סיילספורס ביניהם לקוחות החברה ושותפיה העסקיים שהשתתפו בהרצאות, פאנלים, סדנאות והדגמות של הטכנולוגיות החדשות ביותר בנושאים מגוונים הקשורים לעולמות ניהול הלקוחות, מכירה, קמעונאות, AI וטכנולוגיית ענן.
כמו כן, הרצאת הקינוט שפתחה את האירוע עסקה בהשפעה של בינה מלאכותית ונתונים על ארגונים, כשבין הדוברים היו: איתי מרגלית, מנהל מערך המכירות, אפרת רפופורט, מנכ"לית מרכז הפיתוח, שי גולן, מנהל מערך הפריסייל בסיילספורס ישראל, ובנוסף השתתפו ניר פרידמן, דירקטור מכירות שראיין את צביקה וישנייבסקי מחברת YOTPO, ומיטל טבריה-אגמון, דירקטור מכירות שראיינה את שי מיקהל מתנובה.
מעבר להרצאות והסדנאות, התקיים מיני אירוע של Tableau פלטפורמת האנליטיקה של סיילספורס, במסגרתו התקיים פאנל עם נציגים ממשרד הבריאות אשר הדגימו את שימושם בפלטפורמה ועוד.
עוד ב-
"לאחר שבשנים האחרונות נאלצנו לבטל את האירוע ולצמצם אותו בגלל מגפת הקורונה, אנו שמחים לחזור ולקיים את האירוע השנתי שלנו באקספו בתל אביב כמו בשנים עברו", מציין איתי מרגלית, מנהל מערך המכירות של סיילספורס בישראל. "אירוע זה הוא הזדמנות מעולה עבורנו לפגוש את השותפים והלקוחות שלנו, להודות להם על העשייה ושיתוף הפעולה, כמו גם, הזדמנות ללמוד, להרחיב את הידע ולהעלות נושאים הנוגעים להם ולארגונים שלהם".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה