רכילות עסקית

טיטי איינאו חושפת: זו הסיבה שסגרה את העסק שניהלה

טיטי איינאו הגיעה הבוקר להשקת תכשירים לאזור האינטימי, והסבירה למה סגרה את ספא הביוטי שפתחה רק לפני שנה: "אימהות זה לא פשוט, גם לתחזק קריירה וגם להיות בעלת עסק זה טיפה יותר מורכב"
מערכת ice | 
טיטי איינאו (צילום אור גפן)
הדוגמנית ומלכת היופי במיל' טיטי איינאו הגיע הבוקר לאירוע השקה, וניצלה את הזדמנות לספר על התוכניות שלה לעתיד וגם לענות על השאלה המסקרנת: למה סגרה את העסק שלה?
איינאו פתחה לפני כשנה את "אורבן ביי טיטי", ספא ביוטי בתל אביב. אבל מסתבר שכעת, כשהיא אימא במשרה מלאה, המחויבות לילד הובילה אותה להוריד הילוך, ולמכור את הספא שהיה בבעלותה.

היום בשעת בוקר מוקדמת הגיעה טיטי איינאו לאירוע ההשקה של ד"ר פאני בר לוי שחשפה את VIVED - סדרת תכשירים לטיפוח וטיפול בתסמינים שונים באזור האינטימי. עוד הגיעו לאירוע: ליהיא גרינר, קסניה טרנטול ויעל גולדמן. לשאלות העיתונאים, הסבירה טיטי את המניעים לצעד.

צילום: אור גפן
"אימהות זה לא פשוט, גם לתחזק קריירה וגם להיות בעלת עסק זה טיפה יותר מורכב", אומרת טיטי. "כל ילד לפי מה שהוא מאפשר וכל אימא לפי מה שהיא יכולה. את צריכה להרגיש את עצמך, זה בסדר לקחת את הזמן שלך ולנשום אוויר וזה גם בסדר להתחיל לעבוד מיד אחרי שילדת". ומה לגבי מחשבות על ילד שני? "הילד רק בן שבעה חודשים...", השיבה טיטי. 


צילום: אור גפן
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה