רכילות עסקית

בעלות של כחצי מיליון שקל: חנות ראשונה למותג האונליין

מותג האונליין הישראלי לבגדי ילדים, Dolls, משיק בימים אלה חנות דגל חדשה ויוצא מגבולות הרשת. החנות, שבה הושקעו כחצי מיליון שקל, תיפתח במתחם מיקס שרונים בהוד השרון
מערכת ice | 
חנות דולס (צילום יח"צ)
מותג בגדי הילדים הישראלים Dolls (דולס) אשר נמכר עד היום באונליין מתרחב ומשיק בימים אלה חנות דגל חדשה מחוץ לאינטרנט, במתחם מיקס שרונים בהוד השרון. הסניף שנפתח משתרע על פני שטח של כ-110 מ"ר ובו הושקעו כחצי מיליון שקל. 
מדובר במותג ישראלי שהוקם בתקופת הקורונה, לפני כשלוש שנים, על ידי בר סלע גדי. עם הקמת המותג, הפריטים הייחודיים שמאפיינים אותו יובאו מאירופה, וכיום המותג החל לייצר לצד היבוא פריטים בלעדיים והאתר מונה מספר עצום של מוצרי תינוקות וילדים בסגנון אירופאי. 

בר סלע כדי, הבעלים של דולס, מסרה: "המותג שלנו הוא מותג עם סטייל אירופאי, הוא נבנה מתוך שאיפה ורצון להביא לארץ ביגוד, בין אם זה באיכות ובין אם זה בנראות שקשה למצוא בחנויות אחרות, מתוך ההבנה שלי שקיים מחסור של פריטים איכותיים לתינוקות בארץ. העולם האינטרנטי הוא מדהים ומציע מגוון אפשרויות נוחות וקלות להזמנות עד הבית, אבל כחלק מתהליך ההתרחבות של המותג הבנו שהצעד הבא הוא לתת לקהל הלקוחות הקיים והעתידי שלנו אופציה להגיע, לחוש ולראות את המוצרים שלנו פיזית וגם להנות מחוויית קנייה נעימה בחנות שמביאה לארץ סגנון חדש". 
ליהי סונק, מנכ"לית מיקס נדל"ן מקבוצת "חצי חינם", התרגשה: "אנחנו מתרגשים ושמחים לפתוח במתמחי הקבוצה חנויות חדשות, ייחודיות שמביאות איתן בשורה חדשנית ומיוחדת, אנחנו מברכים את בר בעלת החנות וצוות המותג דולס".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה