רכילות עסקית

תחת אבטחה: בת הזוג של מרגי עולה על המסלול

ליה שון צעדה בשבוע האופנה בתל אביב עם עגילים שמשובצים ב-700 יהלומים בשווי של למעלה מחצי מיליון שקלים, מה שהצריך אבטחה צמודה לאורך התצוגה
מערכת ice | 
ליה שון (צילום היידון פריור)
בת הזוג של מרגי, ליה שון, צעדה היום (שלישי) לראשונה על המסלול בשבוע האופנה קורנית FAC תל אביב, בתצוגה של המעצב אריאל טולדנו.
שון צעדה על המסלול עם עגילים בעיצוב מיוחד של מותג התכשיטים המקומי ord diamonds, בעיצוב אור ונטע דביר. העגילים, שמשובצים ב-700 יהלומים בשווי של למעלה מחצי מיליון שקלים, היו מאובטחים לאורך כל התצוגה על ידי מאבטחים.
הופעתה של שון הייתה חלק מהתצוגה הייתה חלק מחשיפה של המותג הבועט fix לקולקציית אביב 2023, שנערך על ידי היזם והמפיק מוטי רייפ. 
מדובר בתצוגת האופנה הא-בינארית אשר ביטלה את גבולות הג'נדר, עם מגוון רחב של פריטים שכל אחת או אחד יכולים ללבוש, תחת המסר Don’t fix me. עוד צעדו על המסלול: שרית פולק, הפרזנטור ויוצר התוכן עדן דניאל גבאי, פעם כגבר ופעם כאשה, נטע ברזני בהלבשה תחתונה,  רומי פרנקל, ג'וליה שחר (רוקדים עם כוכבים), הדוגמנית אלאיה הוף, יולי חמו, ליה נגה, ג׳סיקה ואן דה רובארט, נופר מורלי.
כמו כן, דוגמנית הפלאס סייז סינדי צ'אדי, גלי מועלם, בלוגרית האופנה עינב כהן, כוכבי הרשת ירדן דונה ממן ומיכאל טמיר, כוכבת הרשת יובל עייני, כוכב הרשת אבייתר עוזרי, נועם אלון, אור גל ולראשונה עלו על המסלול יהלי קרוגליאק, בתה של מלכת היופי לשעבר איבונה קרוגליאק וליאן ברוש, בתה של דוגמנית העל הבינלאומית, נינה ברוש (ויק), לצד עשרות דוגמנים נוספים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה