רכילות עסקית

אל תגידו תרמתי במשרד: קמפיין ההתנדבות של "משקפיים ורודות"

קמפיין התנדבות משותף למען ניצולי השואה של מיזם "משקפיים ורודות" וחברת Humanz מגייס תרומות ומשתמש במשפיעני רשת רבים
מערכת ice | 
קמפיין "משקפיים ורודות" (צילום יח"צ קמפיין "משקפיים ורודות" ו-Humanz)
חברת הסטארט-אפ Humanz – שפיתחה פלטפורמה מבוססת בינה מלאכותית המאפשרת ליוצרי תוכן ומשפיעני רשת לעבוד עם מותגים ולהרוויח מהשפעתם ברשת החברתית – ומיזם "משקפיים ורודות" – המציע ליווי רפואי לניצולי שואה בקמפיין פרו-בונו – יצאו בקמפיין התנדבות משותף למען ניצולי השואה.
אל הקמפיין המשותף של Humanz ו"משקפיים ורודות" התגייסו משפיענים רבים ומובילים ברשת שנרתמו לתת במה למיזם והניעו לתרומה והעלאת המודעות לניצולי השואה בישראל. הקמפיין עלה בחודש שעבר (דצמבר) שלאחריו הגיעו מתנדבים רבים ובקשות לסיוע והקמפיין הוכתר כהצלחה מסחררת.

הבלוגרית מאי דווארי, שלקחה חלק בקמפיין, סיפרה: "יוזמה מבורכת וזכיתי לקחת חלק בקמפיין כזה לעומת קמפיינים רגילים. כנגדה לניצולת שואה אני סופר רגישה לנושא, אנחנו כאן בזכותם ומגיע להם לחיות בכבוד וכאן המקום שלנו לעזור ולדאוג שלא ייחסר להם דבר".
אז מהו מיזם "משקפיים ורודות"? בעקבות המציאות שמלמדת שחלק ניכר מניצולי השואה מתקשים בזמינות שירותים רפואיים הניתנים על ידי בתי החולים וקופות החולים ובמקרים רבים אינם מסוגלים להתמודד עם הסבך הבירוקרטי, הדיגיטלי, ובמקרים אחרים נאלצים להמתין במשך תקופות ארוכות לבדיקות וטיפולים שהם נדרשים לבצע ולעיתים אף מוותרים עד להתדרדרות במצבם הרפואיים ובמקרים מסוימים נפטרים.
המיזם פיתח קשרי עבודה עם מערכות הבריאות הציבוריות בכל רחבי הארץ: קופות החולים, בתי החולים, שלטון מקומי, עיריות ורשויות רווחה. בנוסף, המיזם חבר לאנשי מפתח בארגונים ועמותות נוספים הפועלים באותו שדה חברתי, נבנה מערך מתנדבים וממשיכים בתהליך גיוס תרומות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה