רכילות עסקית

מאור אדרי בדרך לגירושים? עזב את ביתו ומתגורר במלון

היחסים של הזמר ואשתו עלו על שרטון, בשל חילוקי דעות קשים ביניהם, מה שהביא לכך שאדרי עזב את חפציו ועזב את בית המשותף. כעת נחשף כי הוא מתארח אצל אחד מחבריו הקרובים וישן במלון בירושלים, בעיקר אחרי הופעה
מערכת ice | 
מאור אדרי (צילום עומר שפירא)
אחרי הסערה במשפחת נרקיס עם העזיבה והחזרה של ליאור נרקיס לביתו בתום תקופה קשה, זמר אחר מאותו הז'אנר נראה שחווה משבר בחייו הזוגיים. מאור אדרי ואשתו נאור פוני שרק נישאו לפני כשנתיים וחצי והפכו להורים בפעם הראשונה, כאשר הביאו לעולם את בנם הבכור ריף בן השנה וחמישה חודשים נמצאים במצב שברירי.
במהלך הבוקר (רביעי) דווח כי היחסים של הזמר ואשתו עלו על שרטון, בשל חילוקי דעות קשים ביניהם, מה שהביא לכך שאדרי עזב את חפציו ועזב את בית המשותף. ב-TMI פורסם כי הוא מתארח אצל אחד מחבריו הקרובים וישן במלון בירושלים, בעיקר אחרי הופעה.
המשבר הזוגי מגיע דווקא לאחר שאדרי ואשתו קנו לא מכבר בית חדש במודיעין, בית שצפוי להיות מוכן לכניסה רק בעוד מספר חודשים, אבל כעת המהלך הזה בסכנה אם השניים לא יחזרו זה לחיקה של זו.
בעוד הבית לא מוכן למגורים, השניים עברו לגור בבית הוריה של פוני. בינתיים אדרי הספיק כבר לעזוב את הבית ולעבור לגור לבדו עד שיתבהרו העניינים בין בני הזוג כשאין ספק שסוגיית הבית מרחפת מעל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה