רכילות עסקית

טדי שגיא מפרגן: למי העניק מתנה בשווי מיליון שקלים?

טדי שגיא, איש העסקים המיליארדר הישראלי, העניק לבת זוגו, הדוגמנית יעל ניזרי, מתנה מושלמת במיוחד בדמות שרשרת יהלומים במתנה בשווי של כמיליון שקלים
מערכת ice |  3
טדי שגיא (צילום יחצ)
טדי שגיא, איש העסקים המיליארדר הישראלי, העניק לבת זוגו, הדוגמנית יעל ניזרי, מתנה מושלמת במיוחד בדמות שרשרת יהלומים במתנה בשווי של כמיליון שקלים. כך פורסם היום (שני) ב"ערב טוב עם גיא פינס". 
כידוע, שגיא הוא מייסד החברה המצליחה "פלייטיק"  שנמכרה תמורת כ-3.7 מיליארד דולר ו"סייפצ'ארג'", שנמכרה תמורת כ-900 מיליון דולר. הונו של שגיא מוערך בכ-6.1 מיליארד דולר. בנוסף, שגיא מחזיק באישור של ה-FCA (הרשות להתנהלות פיננסית בבריטניה) וכן ברישיון סליקה מהבנק המרכזי של קפריסין, מה שמאפשר לחברות שבאחזקתו להרחיב את פעילותן בתחום הפיננסים.
שגיא שינה את מיקוד הפעילות העסקית, לאחר שפעילותו בתחום הגיימינג צומצמה, והוא נותר עם אחזקה מינורית של 6.6% ממניות חברת פלייטק, אותה ייסד, לעומת 81% בעת ההנפקה. בנובמבר 2018 מכר טדי שגיא את שארית מניותיו בחברה. שגיא מתמקד בהשקעות בתחום ההיי-טק, הפיננסים, הנדל"ן וחללי העבודה. כזכור, מלבד בת זוגו הנוכחית הדוגמנית יעל ניזרי, להם יש שישה ילדים משותפים, הוא נודע מכל אחרי מערכת היחסים שלו עם הדוגמנית המצליחה בר רפאלי, וכמו גם מערכת יחסים עם לימור בהט, אמה של הדוגמנית קורל סימנוביץ'.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ריק מתוכן
    אורייה 01/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אדם מורשע בעבר שמתעסק עם כל הטינופת שיש בעולם. הימורים וסקס. קנה טבעת במיליונים למישהי שהתחתנה איתו בשביל כסף בלבד. למה ציפיתם ממרוקאית??? נזרי . השם אומר הכל. איש ריקני שהיה כבר בכלא. מתאים גם לליכוד
    סגור
  • 1.
    מתנה
    ירון 11/2022/28
    הגב לתגובה זו
    3 1
    טדי היקר תרום אמבולנס למדא זאת המתנה הכי טובה תאמין לי שהבת שלך תשמח לא פחות
    סגור
  • הוא מיליארדר, אפשר גם וגם. אישה זה החיים!!
    נלי 11/2022/28
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אין יקרה כמו האמא של הילדים אז אם יש אפשרות למה לא.. שתהנה
    סגור