רכילות עסקית

אפי נווה חוזר: האירוע בו חגג עם בת זוגו שהבריח בנתב"ג

עו"ד רות דיין וולפנר, ציינה חצי יובל של פעילות באירוע במסעדת פופ אנד פופ ולחגיגות הצטרפו החברים: איש העסקים שי אגסי, אפי נווה ובת זוגתו - בתצוגה פומבית ראשונה מאז הכרעת בית המשפט, ועוד רבים. את האירוע הנחתה אשת התקשורת מרב מילר
מערכת ice |  2
אפי נווה רות דיין וולפנר ובר כץ (צילום גיא יחיאלי)
ראש לשכת עורכי הדין לשעבר, אפי נווה, חוזר לברנז'ה לאחר שנים שהיה תחת תיקים שהתנהלו נגדו והוריד פרופיל, והציג את בת זוגתו בר כץ באירוע של הקולגה עו"ד רות דיין וולפנר.
כזכור, בתחילת החודש, בית משפט השלום בראשל"צ הרשיע את אפי נווה ובת זוגו בר כץ בארבעה סעיפים הנוגעים בפרשת נתב"ג. כתב האישום שהגיש עו"ד רועי רייס מפרקליטות מחוז מרכז (פלילי) עוסק במעשיו כאמור של מי שהיה יו"ר לשכת עורכי הדין דאז ובת זוגו, כתב האישום הוגש בדצמבר 2018 ועסק בעבירות של קבלת דבר במרמה, יציאה מישראל שלא כחוק וכניסה לישראל שלא כחוק, לאחר שהשניים נתפסו כאשר הם יוצאים מישראל ונכנסים אליה בשדה התעופה מבלי להחתים את דרכונה של כץ, כאשר בשערי המעבר כץ השתמשה  בכרטיס המעבר של נווה ונווה השתחל מאחורי . מכתב האישום עלה כי הרקע למעשים היה סכסוך והליך גירושים שהתנהל בין נווה לפרודתו שלימים הפכה להיות גרושתו.

נווה הציג את בת זוגתו בר כץ באירוע של עו"ד רות דיין וולפנר, מומחית לדיני משפחה וירושה, שציינה חצי יובל של פעילות עם קולגות מעולם המשפט, לקוחות עבר, חברים קרובים ועובדות ועובדי משרדה. 
באירוע, שהתקיים באולם האירועים של מסעדת פופ אנד פופ של השף שחף שבתאי בתל אביב, דיין וולפנר חגגה כמה נקודות ציון חשובות בקריירה שלה: חצי יובל של עריכת דין, השקת הספר השני "בית הספר לקארמה" וציון דרך מרשים לפודקאסט שלה "בית הספר לקארמה טובה" שעבר לאחרונה את החצי מיליון האזנות.
האירוע כלל, נאום של עו"ד רות דיין וולפנר, מופע של להקת רוקוויל כשעל הצד הקולינרי ניצח השף המוכשר שחף שבתאי. את האירוע הנחתה אשת התקשורת מרב מילר.
בין האורחים שהשתתפו באירוע: אפי נווה ובת הזוג בר כץ, שי אגסי ותמי חוטבלי, אלון אולמן ורעייתו אורטל, עו"ד צפנת דרורי מנכ"לית פירמת עורכי הדין בכר ובעלה יניב לוי דובר ההסתדרות, עו"ד איימי בכור, הפסיכיאטר ד"ר אילן טל, יובל אברמוביץ, מרב מילר, ליבי נחימובסקי, המעצבת חגית טסה, דניאל וולפסון הישראלית הראשונה שטיפסה על הר האוורסט.
עו"ד רות דיין וולפנר הנרגשת אמרה באירוע: "אני גאה ונרגשת לראות כאן סביבי את כל החברים, לקוחות, קולגות והמשפחה שלי כמובן שליוו אותי לאורך כל הדרך המקצועית שלי ב-25 שנים האחרונות. הערב מדובר בחגיגה משולשת עבורי, חצי יובל של פעילות, השקת הספר השני שלי – הבייבי החדש שלי וכמובן מעל חצי מיליון ההאזנות בפודקאסט שלי. תודה לכולם על הפירגון והתמיכה."
עו"ד דיין-וולפנר מתמחה בדיני משפחה וירושה מזה 25 שנים ומשרדה אשר מעסיק מעל 15 עורכות ועורכי דין נחשב למשרד הגדול ביותר בארץ בתחום. לאורך השנים דיין וולפנר טיפלה בהמון לקוחות מעניינים ובתיקים עם פרופיל תקשורתי מאוד גבוה, כגון: עו"ד אפי נווה, סיגל שחמון, קארין מגריזו, מילן רומנו ועוד.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    רות דיין וולפנר תמה בזאת הערכתי אליך (ל"ת)
    בושה בושה בושה 04/2023/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    כמה נוצץ ומתוקשר, כמה חלול ומזויף, מדינה של כאילו (ל"ת)
    מירית נוי 11/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור