רכילות עסקית

הסטארט אפ החדש של אדם נוימן: החברה המתחרה מגיבה

אדם נוימן הפתיע לאחרונה את עולם ההשקעות עם תמיכה כלכלית נרחבת בסטארט אפ חדש, אך במהרה התברר כי כנראה מדובר בניגוד אינטרסים משמעותי ביחס להשקעה הקודמת שלו. היום עובדי החברה המתחרה מגיבים על המצב ומתגלה כיצד נוימן ביצע את המהלך
מערכת ice |  1
אדם נוימן (צילום יוטיוב TechCrunch)
לאחרונה דווח כי היזם ומקים WeWork, אדם נוימן, תומך בסטארט אפ חדש עם מימון של לא פחות מ-350 מיליון דולר ובמהרה התגלה כי כנראה מדובר בניגוד אינטרסים לא קטן היות ואותה החברה דומה באופן מחשיד, הן מבחינת קונספט והן מבחינה שיווקית, לחברה שהייתה בשליטתו לפני כשנתיים.
למרות שנחשפו החשדות באשר לניגוד העניינים של נוימן מסתמן כי הוא ממש לא מתכנן להאט את הקצב ואף מתגלים פרטים חדשים באשר לדרך שבה ביצע נוימן את המהלך. יתרה מכך עובדים לשעבר וגורמים מקורבים לחברה המתחרה חושפים כי הם חוששים לעתידה של החברה עקב החלטותיו של נוימן. 
החברה הקודמת שבה נוימן השקיע, 'אלפרד' העוסקת בתחום הנדל"ן ושואפת לקדם דרך מגורים ייחודית, כנראה היוותה השראה עבור נוימן בייחוד כאשר הבין שלא יוכל לתפוס עליה שליטה עיקרית. גורמים מוסרים כי לא היה מדובר ביחסי השקעה קלאסיים וכי ברגע שנוימן הבין שהדבר לא הולך להתפתח למקום שהוא רוצה הוא חיפש את דרכו החוצה.
הוא עשה זאת באמצעות התחברות למתחרה בשם 'פלואו' ועל פי הגורמים היו לו יתרון לא הוגן בשו עקב ההיכרות עם חברת 'אלפרד' שכמעט זהה לחלוטין להשקעה החדשה שלו. המהלך של נוימן, כמדווח, לא היה מאד חלק ותחילה הביא אישים מ'פלואו' כדיי כביכול לקבל ייעוץ רשמי מ'אלפרד' ואט אט ניתק את הקשרים והיחסים העסקיים עם זו האחרונה, מה שהעלה את חשד חבר המנהלים, שכעת חוששים לעתיד החברה וההשקעה בה.
 
עובדי החברה הקודמת של נוימן מסרו כי הם לא מצפים שנוימן יהיה 'האדם הבוגר' בסיטואציה ושאם נוימן 'יחסל' את את מקום עבודתם זה יהיה דבר נורא. מצד נוימן נמסר בתגובה כי הוא מקווה לראות את 'אלפרד' מתפתחת בעתיד וישמח לשתף עמה פעולה שוב. בעת זו מוערך כי הוא עדיין מחזיק בכ-10% ממנה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בושה
    חבר לשעבר 03/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזה בן אדם אפס
    סגור