רכילות עסקית

היורש של אורי גלר מתערבב עם איש עסקים מדובאי

המנטליסט נבו אבוטבול הוזמן על ידי איש עסקים מדובאי לסדרת מופעים קבועה בסגנון מופעי ווגאס וברודווי, במהלכם יופיע מול אנשי עסקים מקומיים ותיירים במרכז התיירות והעסקים הגדול באמירויות; שיתוף הפעולה מוערך בהשקעה של כ-2 מיליון דולר
מערכת ice |  1
נבו אבוטבול (צילום ניר סלקמן)
נבו אבוטבול המנטליסט הצעיר בעולם חתם על הסכם שיתוף פעולה ארוך טווח עם איש עסקים בכיר בדובאי, במהלכו יופיע נבו מול כ-2,000 איש מדי סוף שבוע דרך קבע במרכז התיירות והעסקים הגדול באמירויות.
יוזם שיתוף הפעולה, איש עסקים השייך למשפחה המובילה מספר חברות בולטות במפרץ, פנה לנציגיו של נבו לאחר שנתקל בסרטונים שלו ברשת. לאחר שיחת היכרות, הזמין את נבו יחד עם בני משפחתו לבקר בביתו, ולהופיע בפני משפחתו ואנשי שלומו. נבו שבה את ליבו ובסיום המפגש הציע לו איש העסקים להופיע באופן קבוע בדובאי.
בחודשים האחרונים בילה נבו את זמנו בבניית מופע מנטליזם שטרם נראה כמותו, בסגנון ווגאס וברודווי מכוון לקהל אנשי העסקים והתיירים במדינה, ויוצג למבקרים בדובאי באולם ענק במרכז העיר. המופע, שקיבל את השם "the wonder boy" ירוץ דרך קבע בתיאטרון למשך כל סוף שבוע.
המופע הראשון צפוי להיערך באוקטובר השנה באירוע השקה חגיגי אליו יוזמנו בכירי התעשייה בדובאי, אנשי עסקים מובילים מעולם הבידור.
הצוות המקצועי המלווה את נבו בארץ, יוטס במיוחד וישתף פעולה עם הצוות המקומי שנבחר בקפידה ומונה כ-30 אנשי צוות, שעובדים בימים אלו על מנת להעמיד מופע ראשון מיד אחרי חג סוכות .
מלבד ההישג האישי של נבו, הרי שמדובר בהישג מרשים לישראל - זהו שיתוף הפעולה התרבותי הראשון בין מנטליסט ישראלי לקהילה העסקית בדובאי, המהווה פתח לשיתופי פעולה נוספים בעתיד.
בפיתוח המופע לוקחים חלק בכירי התעשיה העולמיים מהשורה הראשונה כאשר תהליך הכתיבה כולו בוצע בזום עם כותב בריטי שכתב מופעים למנטליסטים והקוסמים הטובים בעולם כדוגמת דיינמו ודרן בראון.  המופע באורך של כ 90 דקות ומבוסס על סיפורו האישי של נבו .
נבו אבוטבול: "אני מתרגש וגאה להוביל את שיתוף הפעולה התרבותי הראשון בין האמירויות לישראל, תמיד אמרתי שבידור מקרב בין תרבויות ואני בטוח שהקהל מכל העולם במופע ייהנה ויצא המום, לא משנה מהיכן הוא מגיע. אני רוצה להודות לשותף שלי בדובאי, שיתוף הפעולה מוכיח שהשלום בנוי על אנשים והגשר בינינו נשען על תרבות ואמון״.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מנטליסט? חחחחחחחחחחח כל ההופעה שלו זה גימיקים שקונים
    מיקה 09/2022/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בחנות קסמים. עלק 2 מיליון. שקרן בדיוק כמו אורי גלר.
    סגור