רכילות עסקית

עומר אדם מתגעגע? האקסית והבעלים של פתאל חוגגים

המלון החדש לאונרדו ביץ' מבית רשת פתאל הושק באירוע נוצץ במיוחד. מי שסיקרנו את כולם היו הקסית של עומר אדם, רומי עפרון, ובן זוגה נדב פתאל, הבעלים של הרשת, כשנצפו מאוהבים מתמיד
מערכת ice | 
עומר אדם (צילום מתוך עמוד הפייסבוק של עומר אדם)
אתמול (שלישי) נערכה השקת המלון החדש לאונרדו ביץ' מבית רשת פתאל, אליה הגיעו שלל כוכבים וסלבס גדולים מאוד. בין האורחים הרבים, נצפתה אישה אחת ומסקרנת במיוחד - רומי עפרון.
כזכור, עפרון היא האקסית של עומר אדם. עפרון נצפתה עם בן הזוג שלה מזה כשנתיים, נדב פתאל ("הבן של" והגרוש של ליאת בלו - להם בת משותפת). השניים נראו דביקים מתמיד ולא הסתירו את החיוכים והאהבה הגדולה ששוררת ביניהם. כזכור, אדם ועפרון נפרדו כבר לפני כחמש שנים. מאז, הזמר עבר הרבה מאוד וכעת הוא יוצא עם הדוגמנית המצליחה, יעל שלביה, כאשר השניים מתחזקים זוגיות מתוקשרת במיוחד והם ללא כל צל של ספק הזוג הנוצץ ביותר בביצה המקומית היום.
מי שעוד הגיעו לאירוע הם: חנה לסלואו, אופירה אסייג, ג'ודי ניר מוזס, שלי גפני, כוכבי חתונה ממבט ראשון מתן וייס, מעיין דורי וליעד דון, דידי הררי, שרון חזיז, סיגל שחמון, קסניה טרנטול, אירה דולפין, שר התיירות יואל רזבוזוב, אייל ברקוביץ', אורנה דץ ועוד רבים וטובים.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה