רכילות עסקית

סוזאן פת בנבנישתי מצטרפת למשרדי הדסה בישראל

תשמש כסגנית מנכ"ל והחל מינואר 2023 תכהן בתפקיד מנכ"לית משרדי הדסה ישראל: "לכבוד הוא לי להנהיג את משרדי הדסה בישראל, ארגון שנמצא בחזית החדשנות בתחום הבריאות בישראל"
מערכת ice | 
צילום משה קופרשמיט
הדסה, ארגון נשים ציוניות באמריקה, הודיע על הצטרפותה של סוזאן (סוזי) פת בנבנישתי למשרדי הדסה בישראל כסגנית מנכ"ל. סוזי שתעבוד יחד עם מנכ"ל משרדי הדסה בישראל, אודרי שמרון, תייצג את האינטרסים של הדסה בישראל ותפקח על צוות מגייסי התרומות ואנשי מקצוע נוספים הפועלים בישראל. החל מינואר 2023 פת בנבנישתי תמונה לתפקיד המנכ"לית כאשר שמרון, אחת החברות המוערכות ביותר בצוות ההנהגה של הארגון, תהפוך למנכ"ל אמריטוס לאחר 40 שנה בארגון נשות הדסה.

פת בנבנישתי תעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם דליה איציק יו"ר הדירקטוריון של המרכז הרפואי, לשעבר יו"ר הכנסת, ועם פרופ' יורם וייס, מנכ"ל המרכז הרפואי הדסה על מנת לקדם את המוניטין של המרכז הרפואי בארץ ובעולם. בנוסף, היא תייצג את האינטרסים של הדסה, ארגון נשים ציוניות באמריקה, בפני ממשלת ישראל בכל הנוגע לפעילות הממשלה אל מול בתי החולים הציבוריים. במסגרת תפקידה תעבוד פת בנבנישתי גם עם כפרי הנוער של הארגון, המספקים שירותי מעטפת לבני נוער ישראלים בסיכון; תפעל לבנייה וחיזוק שותפויות עם ארגונים יהודיים אחרים בישראל; ותקדם את שיתוף הפעולה המתמשך בין צוותי הפילנתרופיה ואנשי המקצוע הנוספים הישראלים, האמריקאים והבינלאומיים של הארגון.
 
לפת בנבנישתי ניסיון עשיר בעבודה בארגונים העוסקים בקידום מדיניות חברתית ומדיניות בריאות, רווחת ילדים, תכניות נוער ובניהול עמותות. לפני שהצטרפה להדסה, היא עבדה 10 שנים במרכז טאוב לחקר המדיניות החברתית בישראל, היושב בירושלים, כאשר בתפקידה האחרון כיהנה כמנכ"לית המרכז וניהלה תקציב של 2.9 מיליון דולר וצוות שמנה עשרות אנשים. כמנכ"לית המרכז, היא מילאה תפקיד מפתח בהכפלת התקציב וצוות המרכז ובהגדלת התפוצה וההשפעה של מחקרי המרכז על מדיניות חברתית ופילנתרופיה בישראל. בנוסף, היא פיקחה על השקת יוזמת הגיל הרך ועל פיתוחה ויישומה של התוכנית האסטרטגית של המרכז לאורך השנים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה