רכילות עסקית

האקס של גל גברעם והאקסית של ג'וזי ביחד? התיעוד נחשף

את השבוע האחרון בילה חיימוב עם מתן עירוי לווריד לאחר שסבל מהתייבשות בעקבות חיידק בבטן שהביא להשבתתו. כאשר סוף השבוע הקשה חלף ורק לאחר שהתאושש והחלים מהמצב הקשה,  יצא כוכב האח הגדול לחופשה עם ליה נגה בסיני ונראהשהיחסים התהדקו
מערכת ice | 
תום חיימוב וליה נגה (צילום אינסטגרם)
האקס של גל גברעם ויוצא "האח הגדול" תום חיימוב, עד כה טען כי הוא לא נמצא בזוגיות או כל קשר רומנטי אחר עם ליה נגה, מי שהתפרסמה בתור האקסית של ג׳וזי זירה, כוכב אחר של האח הגדול, כאשר הוא ממשיך להתעקש שהם רק חברים טובים.
אלא, שלפי TMI ייתכן שלא כך הדבר. חיימוב אמנם טוען כי השניים לא בזוגיות, אבל נראה כי הקשר בין השניים הולך ומתהדק על פי תיעוד חדש מחופשה משותפת בסיני. חיימוב ונגה העבירו הילוך ביחסים ויצאו לכבוש את העיר במצרים השכנה.

כאמור, את השבוע האחרון בילה חיימוב עם מתן עירוי לווריד לאחר שסבל מהתייבשות בעקבות חיידק בבטן שהביא להשבתתו. כאשר סוף השבוע הקשה חלף ורק לאחר שהתאושש והחלים מהמצב הקשה,  יצא כוכב האח הגדול לחופשה עם ליה נגה בסיני.
אז לכל מי שתהה, השניים לא נופשים לבדם בחופשה רומנטית אלא עם חברים נוספים, בביקיני והמון אטרקציות ימיות. והתמונה שלהם מתנשקים לא הותירה מקום ליותר מדי ספק, אלא שבסביבתו טענו: "זה סתם היה בקטע של דאחקה כי הוא עם כפייה והם ראו אלאדין".
מטעמו של תום נמסר: "אנחנו לא מתערבים בחייהם האישיים של מיוצגינו, תום ישחרר בהמשך השבוע את הטראק השני שלו במסגרת הקריירה שלו כדיג'יי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה