רכילות עסקית

Syntagma Capital הולכת לקראת משא ומתן בלעדי

Syntagma Capital נכנסת למשא ומתן בלעדי על מנת לפרוס חלק משמעותי מהעסקים של Imerys המשרתים את שווקי הנייר לפי שווי ארגוני של 390 מיליון אירו

מערכת ice | 
עסקים (צילום shutterstock)
Syntagma Capital מודיעה כי נכנסה למשא ומתן בלעדי לרכישת נכסים מסוימים של
Imerys המייצרת קאוליניט, סידן פחמתי קרקעי (GCC), סידן פחמתי שקוע (PCC) וטלק
המשרתים בעיקר את שווקי הנייר, כמו גם עיסת קרטון, לתחום האריזה, הקרמיקה והבנייה
לפי שווי ארגוני של 390 מיליון אירו, כולל רווחים, על סמך הביצועים העתידיים של העסק.
פעילויות אלו מופעלות על ידי כ-950 עובדים ב-24 מפעלים, 7 מסופי הפצה ו-2 מרכזי מחקר ופיתוח באירופה, אמריקה ואסיה. בסך הכל, פעילויות אלו ייצגו כ-400 מיליון אירו במכירות ב-2021.

העסקה המוצעת, הכפופה לעמידה בתנאי סגירה מקובלים, לרבות מידע והתייעצות עם ועדי עובדים ואישורים רגולטוריים אחרים, צפויה להגיע לסיומה עד סוף המחצית הראשונה של 2023. Syntagma נרגשת מההזדמנות להשקיע בעסק, מובילה עולמית המשרתת צרכים קריטיים של לקוחות במגוון רחב של שווקי קצה. עסק זה הוא מעסקי הליבה של Imerys במשך שנים רבות ואנו מעריכים את האמון של Imerys ביכולת שלנו לנווט את העסק קדימה ולספק עסקה המתאימה לכל בעלי העניין.
Syntagma מצפה להמשך שיתוף הפעולה ההדוק עם Imerys, שתישאר שותפה ארוכת טווח, כדי להצמיח את העסק כחברה עצמאית מצליחה. עסקה זו משקפת את האסטרטגיה של Syntagma לרכוש עסקים שייהנו מבעלים חדש כדי להניע את תחום הצמיחה הבא'', אמר השותף המנהל של Syntagma, סבסטיאן קיקרט לה מול. ''המומחיות הנרחבת שלנו בתוכניות פריסת תמורה והיכולת לנהל מצבים מורכבים מאשרים את Syntagma כשותפה מועדפת עבור תאגידים גדולים בעסקאות מורכבות וחוצות גבולות''.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה