רכילות עסקית

יעל שלביה בשיתוף פעולה עם הקרדשיאנס? זו התמונה 'המפלילה'

מותגי האיפור וטיפוח  'Kylie Cosmetics ו- 'Kylie Skin' של קיילי ג'נר נחתו בישראל ושורה של סלבס הגיעו לפרגן, גם זוגתו של עומר אדם
מערכת ice | 
יעל שלביה (צילום אינסטגרם/ יעל שלביה)
חברת שסטוביץ' המפיצה והמשווקת הבלעדית של המותג בישראל בשיתוף עם רשת סופר פארם, קיימו אירוע חגיגי וורוד במיוחד שהתקיים במתחם ייעודי שנבנה לרגל ההשקה בקניון רמת אביב.
אל האירוע הגיעו בקוד לבוש וורוד כיאה למותג יעל שלביה, גל גברעם, ירדן ויזל, טיילור מלכוב, אן זיוי ועוד עשרות אושיות מתחום הטיפוח והאיפור. איציק לוי, מנכ"ל חטיבת הקוסמטיקה של שסטוביץ': "אנו נרגשים להשיק את מותג הקוסמטיקה של קיילי ג'נר בישראל".
עוד הוסיף: "אין ספק שהייתה ציפייה רבה בשנים האחרונות בקרב הקהל המקומי להגעתו לישראל ובמקביל המותג של קיילי נתן השראה להרבה משפיעניות מקומיות בקווי איפור וטיפוח משלהן. עתה שהגיע הדבר האמיתי אנו בטוחים שהוא הולך לשנות את השוק המקומי ולהיות בכל בית של חובבת קוסמטיקה בישראל".

עוד נכחו באירוע : דב גוברין, משנה למנכ"ל חברת שסטוביץ, יוני שסטוביץ  סמנכ"ל פיתוח עסקי חברת שסטוביץ, סיקסטין בולט מנהלת שיווק קוטי אירופה, ניצן לביא, מנכ״ל סופר-פארם, דני לוזון, משנה למנכ״ל וסמנכ״ל סחר בסופר-פארם, הרצליה אשכנזי, מנהלת שיווק וסחר קוסמטיקה בסופר-פארם
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה