רכילות עסקית

נטע אלחמיסטר מגיבה לבר זומר: "טעות אנוש, דרכינו נפרדו"

נטע אלחמיסטר הגיבה לראשונה לטענות של בר זומר על כך שעקצה אותה בעמוד האינסטגרם שלה: "לא ידעתי מהסיטואציה. כשזה נודע לי הבנתי שזה כבר הוסר. זאת הייתה טעות אנוש והיא הוסרה. בר תמיד בלב שלי והיא יודעת את זה. אני הראשונה לפרגן לה"
מערכת ice |  1
נטע אלחמיסטר (צילום אינסטגרם)
כבר תקופה ארוכה שנטע אלחמיסטר ובר זומר, צמד הדוגמניות ונשות העסקים ששיתפו יחדיו בעבר פעולה והיו חברות טובות מאוד נמצאות בנתק, אך סטורי שעלה לעמוד המותג של אלחמיסטר "ביי נטע" הצית מחדש את העניין.
היום (ראשון) אלחמיסטר התייחסה לראשונה לנתק, אחרי שבעמוד המוצרים שלה שלחו עקיצה לבר זומר, בראיון שערכה ל"מאקו": "האמת שאני באותו רגע הייתי בחו"ל, בכלל לא ידעתי מהסיטואציה. כשזה נודע לי הבנתי שזה כבר הוסר. זאת הייתה טעות אנוש מצד אחת העובדות שהיו מאחורי הקלעים. בסופו של דבר "ביי נטע" זה עמוד שמנוהל על ידי חברה חיצונית, לא הכול עובר דרכי. הטעות הוסרה, זה קורה וזהו ממשיכים הלאה".
כשנשאלה מה קרה עם זומר והאם הן יחזרו להיות חברות ענתה הדוגמנית: "בר תמיד בלב שלי והיא יודעת את זה. אני רואה את כל הדברים שהיא עושה ואני חושבת שהיא עושה דברים מדהימים ואני הראשונה לפרגן לה ולהרים לה. אבל היום אנחנו לא בקשר. לפני כמה שנים דרכינו נפרדו אבל היא יודעת טוב מאוד שהיא תמיד בלב שלי. אם יש סיכוי שנחזור להיות חברות? כן, הכול יכול להיות. החיים דינמיים ומה שיהיה יהיה".
 
כזכור, לעמוד של אלחמיסטר באינסטגרם עלה סטורי לחשבון האינסטגרם שלה שעורר לא מעט שאלות. הדוגמנית שיתפה תגובה של עוקבת שמפרגנת למוצרי השיזוף שלה, בה היא כתבה: "קניתי וזה פשוט המשזף הכי טוב שאי פעם ניסיתי!!! אני בשוק!!! וניסיתי הכל, באדי בודי ובר זומר... שלך הכי טוב, לא רואה אף אחד ממטר".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    למי אכפת!!!! (ל"ת)
    אחד 08/2022/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור