רכילות עסקית

מניעת הונאות בבחריין: משלחת ישראלית ראשונה

חברות פינטק ישראליות ערכו מפגש מיוחד עם בכירי הממשל בבחריין, בהם בנו של שר החוץ עבדול לאטיף אלזאיני, אשר חתם על הסכמי אברהם; "מניעת הונאות, בנקים קורספונדנטים, והעברות כספים בינלאומיות"
מערכת ice | 
בכירי חברות פיטניק במשלחת לבחריין (צילום יחצ מרכז הפינטק הישראלי)

אתמול (חמישי) נערכה פגישה ראשונה מסוגה בין חברות פינטק ישראליות למשלחת של בכירי הממשל מבחריין. את הפגישה יזמה עמותת ״מרכז הפינטק הישראלי״ והשתתפו בה שש חברות שהציגו בפני האורחים פיתוחים חדשניים בתחומי הפינטק השונים.

בראש המשלחת מבחריין עמד סאלח אלזיאני, מנהל השירותים הפיננסים של EDB - הסוכנות הממשלתית לפיתוח כלכלי. סלאח הוא בנו של שר החוץ עבדול לאטיף אלזאיני, שחתם בוושינגטון על הסכמי אברהם בשם בחריין. השתתפו גם ראשי מרכז הפינטק של בחריין  Fintech Bay  בראשות המנכ"ל באדר סאתר.


 ״האורחים גילו עניין יוצא דופן בחברות וביזמים. החברות שהציגו היו: TenureX, Certomo, Pai-Pay, AIO, DeepKeep ו Paygilant. הן עוסקות בעולמות התשלומים, מניעת הונאות, בנקים קורספונדנטים, והעברות כספים בינלאומיות. האורחים שמחו לשמוע ש- TenureX כבר פועלת בבחריין בהצלחה רבה. סוכם על המשך הקשר באמצעות מפגשים וירטואליים, ומתוכננת בשנה הבאה משלחת של מרכז הפינטק הישראלי לבחריין", אמר שמואל בן-טובים, נשיא מרכז הפינטק הישראלי.


המפגש נולד כתוצאה מפגישה אותה קיים בן-טובים לפני מספר שבועות עם שגריר בחריין בישראל, חאלד יוסוף אלג'להמה, בה הדגיש השגריר כי הוא רואה את תחום הפינטק כציר מרכזי ביחסי הכלכלה המתפתחים בין שתי המדינות.
 


קודם למפגש השתתפו ראשי מרכז הפינטק הישראלי וחברות הפינטק רבות בארוחת צהרים שאירח ארגון IATI, בה השתתפו בין היתר יו"ר בנק לאומי סאמר חאג' יחיא, יו"ר רשות החדשנות עמי אפלבאום, מנכ"לית מכון היצוא נילי שלו, מנכ"ל eToro יוני אסיא, יוסי כהן ואורנית שנער מ – Citi, שהיא גם חברת הוועדה המייעצת של מרכז הפינטק הישראלי.
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה