רכילות עסקית

השקעה של 2.5 מיליון שקלים בתערוכה השנתית

לקראת חגי תשרי גם השנה תתקיים התערוכה של חברת מילניום מרקטינג, הפעם מדובר בשיתוף פעולה עם השף ישראל אהרוני 
מערכת ice | 
צילום אור גפן
חברת מילניום מרקטינג משיקה תערוכה בשיתוף פעולה עם השף ישראל אהרוני בהשקעה של 2.5 מיליון שקלים. בין המוצרים החדשים תמצאו סדרת סכינים וכלי בישול חדשים של אהרוני וארקוסטיל. 
בעשור האחרון תחום מוצרי האפייה רשם עלייה בצריכה בשיעור של כ-285% ושוק כלי הבישול רושם גם הוא עלייה של כ-45%. התערוכה מיועדת לבעלי חנויות, שפים, מסעדנים ומלונאים ותיערך באולמות התצוגה של החברה. לצד הקולקציה החדשה יוצגו גם קולקציות של הפרזנטורים: מאיר אדוני, תום אביב, מיקי שמו ותומר תומאס. 
אילן עזרא סמנכ"ל השיווק והמכירות של הקבוצה מסר: ״אנחנו שמחים לקיים גם השנה את התערוכה לקראת ראש השנה וחגי תשרי (2023/2022) שבמהלכה יוצגו ויזכו לחשיפה ראשונית קולקציות מרהיבות, שפותחו ויוצרו על פי חזונה של חברת מילניום מרקטינג להיות חברה מובילה בתחום כלי הבית והמטבח, תוך יצירת חווית קניה ייחודית ודגש על פתרונות איכותיים ויצירתיים ולהעשיר את איכות החיים של הצרכן הישראלי באמצעות פיתוח מוצרים חדשניים, מפתיעים ומעוצבים בתחום הביתי והמוסדי וזאת תוך שמירה על תדמית המותג ואיכות מוצרים גבוהה, על פי סטנדרטים ותווי תקן המחמירים בעולם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה