רכילות עסקית

הנשים של ערן זהבי ותומר חמד מדגמנות בגדי ים

אירוע השקה באווירת ריזורט, מהנוצצים שנראו כאן לאחרונה, לחנות מותג בגדי הים הנחשק של המעצבת שני שמר שנפתחה בדיזנגוף. נשות הכדורגלנים שי זהבי ושונית חמד שלאחרונה חזרו לישראל התייצבו, לצד אגם רודברג שהגיעה כחודשיים לאחר הלידה
מערכת ice |  3
שונית חמד ושי זהבי (צילום אור גפן)
עם רשימת לקוחות כמו בר רפאלי וכריסי טיגן, מותג בגדי הים הנחשק של המעצבת שני שמר משיק חנות דגל ראשונה בארץ, ברחוב דיזנגוף 212 תל אביב, לצד קולקציית בגדי ים וריזורט חדשה.
המותג שקיים למעלה מעשור ונמכר דרך אתר אונליין בארץ ובכל אתרי הסחר השווים בחו"ל (Revolve, Shopbop, Intermix ואתרים נוספים) חוגג את הקיץ הישראלי בהשקת חנות דגל חדשה על שטח של כ-100 מ"ר בדיזנגוף בתל אביב.
מותג בגדי הים שני שמר קיים מזה כבר עשור והלביש נשים רבות בישראל. בשנתיים האחרונות המותג יצא אל מחוץ לגבולות ישראל ונכנס אל השוק האמריקאי.
את בגדי הים של שני שמר אפשר לראות על שלל מפורסמות בארץ ובעולם כמו: בר רפאלי, רותם סלע, לירון ויצמן, שיר אלמליח, יעל גולדמן, סנדרה רינגלר, שלי גפני, מור סילבר, אגם רודברג, שונית חמד, מאיה ורטהימר, אנה ארונוב ועוד רבות נוספות.
ולצד סלבריטאיות הביצה המקומית, לובשות אותו גם בלוגריות בינלאומיות נחשבות כמו רוקי ברנס, לנה פרמינובה, אריאל מסמטיינג נייבי, ועוד שמות דוגמת כריסטי טיגן, ג’סיקה אלבה לובשות פריטים של המותג הנחשק.
עם קהל גדול ואוהד של לקוחות נאמנות שמעריכות את האיכות של הבדים האיטלקיים הסופר עבים ומחטבים, תפירה ברמה שלא מביישת אף בית אופנה מהשורה הראשונה.
כעת לאחר עשור של עשייה, שני שמר משיקה חנות דגל גדולה וראשונה בישראל, כאשר עד עכשיו היה ניתן לרכוש באתר פריטים של המותג או בתיאום מראש בסטודיו.
 
המותג זוכה לאהדה רבה ונוכחות באתרי הסחר המובילים בעולם, אפשר בהחלט  להכתיר אותה כגוטקס של ימינו וכמותג הבינלאומי מהנחשקים שיש היום בארץ.
כיום שני שמר משיקה קולקציית בגדי ים לקיץ 2022 וקולקציית ריזורט חדשה ומלאה גם בבגדי חוף סופר ייחודיים ויוקרתיים שתימכר בישראל ובמקביל בארה"ב.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    גוטקס? נעל בית אולי
    שיקו 07/2022/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל אחת שמתלבשת על איזה גבר עם כסף וקשרים דוחפת את העיצובים חסרי הפרופורציה שלה למיינסטרים.
    סגור
  • למה דיבור נגוע
    ד"ר יעיש ורטהיים 07/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה את/ה מדבר/ת ככה. חזור/חזרי בך/בך. אני כותב/ת זה ככה מתוך כבוד לכל הג'נדרים אם כי מירב מיכאלות ממש מגזימות
    סגור
  • 1.
    הבגדים יפים אך האם מקבלות תשלום
    אבי אגס-סושס 07/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מאז חוק הנידה חייבות לדווח אם הפרסום ממומן. אם מרוויחות כמו בעלן יהיו עשירות מאוד. חמד תוקע גול וכל הכבוד, אך זהבי כבר לא מצויין בסין.
    סגור