רכילות עסקית

זה הקומיקאי שמכר 15% מהחברה שלו לפי שווי של 650 מיליון דולר

הסטנדאפיסט הפופולרי קווין הארט מכר 15% מחברת ההפקות שלו HartBeat, לפי שווי של 650 מיליון דולר. זה השווי המוערך שלו כעת
מערכת ice | 
קווין הארט (צילום צילום מסך)
זו לא בדיחה: הקומיקאי האמריקאי הפופולרי קווין הארט מכר 15% מאחזקותיו בחברת התקשורת שהקים, HartBeat, לפי שווי מטורף של 650 מיליון דולר. על פי הדיווח בוול סטריט ג'ורנל, החלק נמכר לחברת הון פרטית בשם Abry Partners.
'אברי' השקיעה 100 מיליון דולר תמורת רכישת 15% ממניות הארטביט. מכאן, שהחלק של הארט, 85%, מוערך בכ-552 מיליון דולר. חלק ניכר מהמזומנים יעבור לקווין באופן אישי, כשחלק נוסף יועבר להארטביט עבור השקעות מתוכננות והפקות תוכן. חשוב יותר עבור הארט, שאר 85% ממניות הבעלות שלו בהארטביט קפצו כאמור בשווין.

עוד לפני המגה עסקה הזו, קווין הארט היה אחד הבדרנים בעלי השכר הגבוה ביותר בעולם. בשנה טיפוסית הוא מרוויח 40-60 מיליון דולר. רוב הרווחים הללו מגיעים בדרך כלל מסיבובי הופעות. המיזם שהקים אפשר לו להגדיל את הונו באמצעות עסקאות זכויות שידור, כמו לסדרה שתעלה בקרוב בשם "Die Hart" וסדרת נוספת בנטפליקס בשם "Me Time". לפי הוול סטריט ג'ורנל, לקווין יש כיום עשרות פרויקטים בהפקה עבור מגוון שירותי סטרימינג.
 
לפני העסקה הזו הוערך השווי הנקי של קווין הארט ב-200 מיליון דולר. בהנחה שמרנית שקווין קיבל באופן אישי כמחצית מהזרמת המזומנים של 100 מיליון דולר, זה כנראה יביא לקומיקאי רווח של 25 מיליון דולר לאחר מס. זה לא יהיה מדויק לומר שיש להוסיף לשוויו את מלוא השווי של אחזקותיו בחברת ההפקות, 552 מיליון דולר. בחישוב, אתר celebritynetworth לקחו בחשבון גם מס עתידי ודברים נוספים, והגיעו לכך ששוויו הנקי עומד כרגע על כ-450 מיליון דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה