רכילות עסקית

טדי שגיא עוזב את קפריסין, זה היעד הבא שלו

איש העסקים הישראלי מתכנן לעבור לגור בדובאי, ולרכוש שם וילה על חוף הים בשווי של יותר מ-100 מיליון שקל. רק לפני פחות מחודש הכריז על פרויקט נדל"ן ענק ויוקרתי במיאמי ביץ' 
מערכת ice | 
טדי שגיא (צילום יחצ)
איש העסקים טדי שגיא העתיק לאחרונה את מגוריו מקפריסין לדובאי, כך דווח הבוקר (ראשון) באתר "כלכליסט". על פי הפרסום, המיליארדר ובני משפחתו מתגוררים יחד בוילה שכורה בנסיכות דובאי אשר באיחוד האמירויות.
מזה כמה שנים שמשפחת שגיא מתגוררת בקפריסין, ועל פי הפרסום, גורמים ישראלים בדובאי מספרים כי שגיא מנהל מגעים לרכישת וילת מגורים, על מנת לגור בה בקביעות. שווי הוילה על פי המקורות -  יותר מ-100 מיליון שקל, ומיקומה על חוף הים של דובאי. המשפחה תעבור לשם לאחר שיפוץ שיעבור הבית, המשתרע על 7 דונם.
על פי אותם גורמים, בשלב זה שגיא עדיין יישאר בעל אזרחות קפריסאית, ועם זאת ילדיו יעברו מסגרת וייקלטו בבית ספר אנגלי בדובאי. שגיא מטפח קשרים טובים עם עם הממשל המקומי ומספר שרים בדובאי ובאבו דאבי. בינתיים, על פי המקורות, איש העסקים הישראלי קיבל ויזת זהב מממשלת איחוד האמירויות, אך עוד לא נחשב לאזרח במעמדו, וכרגע ממשיך להחזיק באחוזתו בקפריסין.
כזכור, לפני כחודש פורסם כאן כי איש העסקים הודיע שיקים יחד עם שני שותפיו למיזמי הנדל"ן בארה"ב פרויקט מגורים יוקרתי במיאמי ביץ' בהשקעה של 700 מיליון דולר. שגיא ושותפיו רכשו את המגרש האחרון הזמין לבנייה בפישר איילנד, אי מלאכותי שנחשב לאזור העשיר ביותר בארה"ב.
 
הפרויקט - שיוקם בשיתוף עם קבוצת BH, חברת השקעות ופיתוח נדל"ן פרטית ממיאמי - ישתרע על שטח של כ-18 דונם שעליהם ייבנו 26 אלף מ"ר. לפרויקט יש את היתרי הבנייה והאישורים הרגולטוריים הנדרשים, ומשך זמן בנייתו מוערך בשלוש שנים וחצי.
"אנחנו מתעניינים רק במיקומים הבולטים ביותר במיאמי, וזה בלתי אפשרי למצוא משהו שהוא טוב יותר מפישר איילנד", ציין טדי שגיא, והוסיף כי "למרות הביקוש הגובר למגרשים מהשורה הראשונה, אנחנו מאוד שוריים באשר לפוטנציאל ארוך הטווח של דרום פלורידה בפרט ופלורידה בכלל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה