רכילות עסקית

נשיא קבוצת אבו בתערוכת הרכבים של משה לוי

יחיאל אבו הקבלן ומייסד קבוצת אבו הגיע למתחם של הקבוצה וביקר בתערוכת הרכבים של משה לוי מי שהיה מפקד זחל"מ בחיל השריון כחלק מחגיגות החנוכה
מערכת ice | 
תערוכת הרכבים (צילום אורי רגב)
הקבלן יחיאל אבו, אביו של איש העסקים צחי אבו הגיע היום (חמישי) לאירוע במתחם "הסטאר סנטר" באשדוד שמתקיים במסגרת חגיגות החנוכה במתחם, מדובר בתערוכת הרכבים של משה לוי מי שהיה מפקד זחל"מ בחיל השריון.
לתערוכה הגיעו יחיאל אבו נשיא ומייסד קבוצת אבו ואביו של איש העסקים צחי אבו שמחזיקה בין היתר בארנה, עובדי ארנה, מציג התערוכה משה לוי ובנו איציק לוי וגם שמואל משה יו"ר עמותת נותנים תקווה.
בימים אלה, קניון סטאר סנטר אשדוד מציג תערוכת רכבים מיוחדת של משה לוי. התערוכה, אירוע המרכזי שיימשך לאורך כל חג החנוכה, תערוכת רכבים מיוחדת של גיבור ישראל. משה לוי היה מפקד זחל"מ בחיל השריון, על לחימתו בסיני במלחמת יום הכיפורים קיבל את עיטור הגבורה. לוי נחשב לאחד התורמים והתומכים שמחזקים את עמותת "נותנים תקווה" ולכבוד כך הוא יציג במתחם אוהל ענקי ובו אוסף הרכבים הנדיר שלו. לכל רכב יש את הסיפור שלו. 
בין הפעילויות הנוספות: הדלקת חנוכיית ענק בכל ערב עם חלוקת סופגניות, מתחם סימולטור טיסה - במטוסי ענק אמיתיים, ופעילויות לידלדים כמו מסלולי טרקטורונים, מסלול קארטינג ואופניים, עמדת יצירה וצביעת מטוסים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה