רכילות עסקית

מכבי ת"א תמשיך לקבל חסות מ-DHL, כמה תקבל לעונה?

תאגיד השילוח והלוגיסטיקה הבינלאומי חתם על הארכת ההסכם עם קבוצת הכדורסל בסכום של למעלה ממיליון דולר לשלוש העונות הקרובות, כאשר במרוצת השניים הושקעו בקבוצה כ-13 מיליון שקל
כפיר אדר | 
שחקני מכבי תל אביב (צילום מכבי תל אביב האפליקציה)
\ועדון הכדורסל מכבי תל אביב ותאגיד השילוח והלוגיסטיקה הבין לאומי DHL אקספרס האריכו את הסכם החסות שקיים בין השניים ב-10 השנים האחרונות. במסגרתו, יימשך שיתוף הפעולה גם בשלוש העונות הבאות.
סה"כ מדובר בהשקעה המוערכת בלמעלה מ-13 מיליון שקל מאז החלה הדרך המשותפת בין השניים כאשר במסגרת החסות, שמוערכת בסכום של מעל מיליון שקל בעונה, DHL  אקספרס ימשיכו לפרסם את המותג המזוהה עם הצבע הצהוב על עיגולי העונשין באולם וכמו כן בין היתר בפעילויות חווייתיות לעובדי החברה, לקוחות החברה ויוזמות תרומה לקהילה מגוונות.
הארכת הסכם החסות לתקופה כוללת של 13 שנים אינה דבר של מה בכך במשק הישראלי, מדובר באחת ממערכות היחסים הבולטות בספורט הישראלי מבחינת משך הזמן, האמון והקשר ההדוק בין הצדדים. כזכור, מטוסי DHL אקספרס הטיסו לישראל את משלוח חיסוני הקורונה הראשון ומאז הם ממשיכים  לעבוד במרץ בכל הקשור לשילוח החיסונים לישראל.
בתאגיד מספרים שהחברה משקיעה משאבים רבים במשק ובקרב יזמים ישראלים. רק לאחרונה הודיעו ב-DHL על רכישה של 12 מטוסים חשמליים מחברה ישראלית שמסוגלים לשנע 1,250 ק"ג למרחק של 800 ק"מ. DHL אקספרס מעניקה חסות לכ-15 מועדוני ספורט בעולם, מכבי תל אביב נמצאת ברשימה איכותית מאוד שכוללת את מנצ'סטר יונייטד, באיירן מינכן, מרוצי פורמולה 1, ליגת הרוגבי הבינלאומית ועוד.
שמעון מזרחי, יו"ר מועדון הכדורסל מכבי תל אביב: "חברת DHL ומועדון הכדורסל מכבי תל אביב צועדות יד ביד מזה עשור. מדובר בחברה מובילה בשילוח משלוחים בכל רחבי תבל והייתה לה את הזכות להביא ארצה את חיסוני הקורונה הראשונים מארה"ב לישראל וגם בזה הייתה נחשונית וגאוותנו על שיתוף הפעולה ההדוק והארוך". 
"DHL אקספרס ומועדון הכדורסל מכבי תל אביב נמצאים במערכת יחסים הדוקה ב-10 השנים האחרונות שמבוססת על ערכים חופפים בהם בינלאומיות, מקצועיות, נאמנות, השגיות ועוד", אמר יאיר ביטון מנכ"ל DHL  אקספרס. "אנחנו שמחים להיות שותפים בפעילות של קבוצת הכדורסל המובילה בישראל ומצפים לשיתוף פעולה פורה. נמשיך להוביל ולהשקיע במשק הישראלי".
"גם בארץ וגם בעולם אנחנו מאמינים מאוד בחסויות על פני פרסום" הוסיף יונתן איבגי, סמנכ"ל המכירות והשיווק של החברה. "פרסום מייצר מודעות והנעה לפעולה אבל לא מייצר חוויה. אנחנו משתדלים תמיד ליהנות מהדרך ולייצר חוויות בלתי נשכחות עבור העובדים והלקוחות שלנו. מכבי תל אביב הם שותף מדהים בהיבט הזה ומועדון הספורט היחידי המנוהל בסטנדרטים הבינלאומיים אליהם אנחנו רגילים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה