רכילות עסקית

בכירי העולם העסקי, הספרותי והמשפטי מפרגנים לדן שינמן

עו"ד והסופר דן שינמן, מייסד משרד שינמן נגב-ניב, שעבר לפני עשור מעולם המשפט לעולם הספרות זכה לכבוד רב באירוע השקה לספרו הרביעי. אפילו המועמד לנשיאות בוז'י הרצוג שלח ברכה, מי עוד הגיעו?
כפיר אדר | 
דן שינמן והאורחים (צילום נטלי פיקסל)
ביום שישי האחרון הגיעו לכפר המכביה ברמת גן, בכירי ובכירות העולם העסקי, הספרותי והמשפטי, לפרגן לעו"ד והסופר דן שינמן, מייסד משרד שינמן נגב-ניב, שעבר לפני עשור מעולם המשפט לעולם הספרות. שינמן יוציא לאור בשבועות הקרובים את ספרו הרביעי "ארי והילה" בהוצאת כנרת זמורה-ביתן דביר. את אירוע ההשקה הנחתה עו"ד איריס ניב סבאג.
המועמד לנשיאות המדינה, יצחק בוז'י הרצוג, שלח ברכה מרגשת לאירוע בה סיפר על התובנות הרבות שהעניקו לו ספריו של שינמן. שותפתו של שינמן, עו"ד נוית נגב אמרה: "הספר הוא ביטוי ליכולות של דני לחשוב מחשבות עמוקות ומורכבות בנושאים מסובכים ולהציג אותם בצורה ברורה ורגישה. הרבה דילמות שעולות בספר, הם דילמות שאנחנו מכירים מעולמות היום יום שלנו".
הסופרת יהודית רותם שהנחתה דיאלוג עם שינמן על הקשר בין ספרות למשפט סיפרה כי לטעמה מדובר בספר הטוב ביותר של שינמן אשר מאגד לספר אחד את עולם הערכים והמוסר של שינמן יחד עם ניסיון חייו.
באו לפרגן, לברך ולהתרשם: אנשי העסקים גד זאבי, גד פרופר ורוני קוברובסקי, צביקה ניר ראש אגודת הסופרים, נשיאת בית המשפט העליון לשעבר מרים נאור ושופטי העליון חנן מלצר,  יצחק זמיר ותיאודור אור; העיתונאי דני בן סימון, עוה"ד מאיר לינזן, נוית נגב, איריס ניב סבאג, דורי קלגסבלד ואחרים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה