רכילות עסקית

רוני מאנה חגג יומולדת, מה קנה לו חיים רביבו?

איש העסקים רוני מאנה חגג אתמול יום הולדת, מסיבה עדיין אין, כנראה בשל המצב, אבל החברים התייצבו בברכות באינסטגרם ומשלוחי פרחים - מה קנה לו חברו הטוב חיים רביבו? 
מערכת ice |  1
רוני מאנה (צילום אינסטגרם)

איש העסקים רוני מאנה חגג אתמול (שלישי) יום הולדת והסטורי שלו הוצף בברכות. מאנה העלה סרטון של מגש פירות מפנק עם ברכה מעוצבת, שנשלחה לו מחברו הטוב חיים רביבו ואשתו שגית. מאנה כתב על הסרטון : "תודה רבה לחיים ושגית רביבו, חברים אמיתיים שלי".

גם אביבית בר זוהר ברכה אותו וכתבה, "איזה משוגע אתה אבל מה שווים החיים האלה בלי קצת שיגעון? שק תהיה מאושר בחיים האלה", אופירה אסייג פרסמה תמונה עם מאנה וכתה "יומולדת שמח" ודווקא מאנה הוא זה שהאריך בברכה חזרה וכתה לה, "לא אשכח איך את וגילי הרמתם אותי מהקרשים על אהבה אין סופית, אקח איתי את זה לכל החיים. אוהב אותך עד השמיים". גם גיא ודנה בלושינסקי כתבו למאנה, "האיש והאגדה, חבר שותף ומשפחה,  איתך באש ובמים".

 

כזכור, לפני כחודש ערך מאנה מסיבת יום הולדת לביתו בחגיגה שאליה הוזמנו אנשי עסקים וסלב רבים ביניהם אופירה אסייג, אביבית בר זוהר, חיים רביבו ואשתו שגית רביבו, אמירה בוזגלו, סמיון גרפמן ועוד. כבר אז ראינו את החברות הטובה בין מאנה לאופירה אסייג, הברכה שרוני מאנה העלה לסטורי שלו בו הוא מברך חזרה את חברתו הטובה אופירה אסייג וכך כתב: "אופירה המלכה חיים שלי, אני אוהב אותה כל כך אין בחורה כמוה בעולם, נשמה עוזרת לי כל הזמן תודה אופירה".

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כסף
    מני 05/2021/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שמע נא מאנה הפיאה על הפנים יבשה לך את המוח. בחיאת זומזום בן כמה אתה? 60 70? חלאס י איבני לא נולדת בראד פיט ולא תמןת בראד פיט תוריד את השטיחון תהיה נורמאלי.הקרחת תצא החוצה ואולי השכל יצמח?הבחורות שהולכות איתך זה לא בגלל הדשא סינטאטי שעש לך זה עטמק הכיס. יש לך קרחת של עשיר תהיה גאה בה
    סגור