רכילות עסקית

בעלי מלונות בראון קיבלו הברזה משר התיירות היווני, ואז זה מה שקרה

24 מלונות שיחלשו על 2,100 חדרים ברחבי יוון והאיים וקפריסין במהלך ענק של קבוצת מלונות בראון שהציגו את הפרויייקט במסעדת מלון לייטהאוס בתל אביב. הכוכב של הערב - שר התיירות היווני הבריז במפתיע, האם הערב נגמר בכישלון?
מערכת ice | 
ניר ויצמן ליאון אביגד אושרי דרעי (צילום רפי דלויה)
ליאון אביגד, ניר ויצמן וניצן פרי, בעלי קבוצת מלונות בראון כינסו השבוע כ-40 אורחים במסעדת מלון לייטהאוס בתל אביב בכדי להכריז על המלונות החדשים שלהם ביוון.
בעלי בראון השיקו שישה מלונות בוטיק באתונה וריזורט ענק עם שלל אטרקציות בקורינת'יה, פחות משעה מעיר הבירה. כלל המלונות ייפתחו כבר בקיץ הקרוב. אבל זו רק ההתחלה: בשנתיים הקרובות מתכננים בעלי קבוצת מלונות בראון להשיק עוד 20 מלונות נוספים ביוון והאיים ובקפריסין השכנה. לאחר כלל הפרוייקט, תחזיק הקבוצה בלא פחות מ-2,100 חדרים ברחבי יוון, האיים ובקפריסין.
במהלך האירוע היוקרתי, הוצג לראשונה גם מנהל המלונות החדש: אושרי דרעי מי שהיה עד לתקופה האחרונה מנהל ההקמה של המלונות באירופה, וקודם לניהול כלל הקבוצה כולה בארץ ובעולם. במהלך האירוע, הציג דרעי את קולקציית בתי המלון והאסטרטגיה בבנייתם ועיצובם. המנהל גם חשף כי באחד המלונות תיפתח מסעדה יוקרה שתנוהל על ידי שף ישראלי ידוע.
המהלך הענק של קבוצת בראון ביוון והאיים וקפריסין מגיע לאחר השקעה של מאות מיליוני שקלים, גם דרך תמיכת ממשלת יוון ושר התיירות היווני, האריס תיאוחראיס שהיה גם אמור לעלות לשיחת וידאו בשעה 12:00 באירוע.
רגע לפני, הודיע שר התיירות היווני - הכוכב של הערב - כי נקרא בדחיפות לנאום מול הפרלמנט היווני וגם כעבור שעה לא נראו סימנים כי יעלה לברך את אנשי העסקים הישראלים. המתיחות והלחצים מצד בעלי בראון הגיעה לשיא.
ל-ice נודע כי הכול בא על מקומו בשלום. שר התיירות היווני הגיע ואף הפתיע עם ברכה בעברית צחה לנוכח ההתרגשות של המוזמנים שאמר: "מחכים לכם ביוון".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה