רכילות עסקית

הדוגמנית הישראלית עושה היסטוריה בינ"ל: זה ההישג של בת הכדורגלן

סאן מזרחי, בתו של אלון מזרחי, הפכה לישראלית הראשונה שצעד על מסלול תצוגת האופנה של Victoria's Secret בניו יורק, לצד שמות כמו ג'יג'י ובלה חדיד, קייט מוס, קרלה ברוני, טיירה בנקס ועוד
מערכת ice | 
סאן מזרחי (צילום Kevin Mazur)
אחרי 5 שנים התצוגה המדוברת של מותג ההלבשה התחתונה  Victoria's Secret חזרה לניו יורק, ועל המסלול צעדה לראשונה נציגות ישראלית: הדוגמנית הבינלאומית המצליחה סאן מזרחי, בתו של כדורגלן העבר המפורסם אלון מזרחי ("האווירון").
סאן מזרחי צעדה במסלול לצד שמות כמו אדריאנה לימה, טיירה בנקס, ברברה פאלווין, אירינה שיק, אלסנדרה אמברוזיו, טיילור היל, קנדיס סוונפול, אשלי גרהאם, קרלה ברוני, קייט מוס והבת לילי מוס, אלכס קונסאני וולנטינה סמפאיו, שעשו היסטוריה כשצעדו לראשונה על המסלול של המותג. בנוסף, בתצוגה שמרו על המסורת עם הופעות אורח של הזמרת האגדית שר, טיילה (Tyla) וליסה (בלאקפינק).
 
סיקרה מהקהל כוכבת האופנה ויוצרת התוכן יובל כספית, שהוזמנה כשגרירת כבוד לצפות בתצוגת האופנה על ידי Victoria's Secret. יובל הגיעה לתצוגה בשמלה של המעצבת ״מרגוט״ עם טוויסט מפתיע והומאז' לזמרת סברינה קרפנטר.
תצוגת האופנה שהתקיימה זו השנה ה-24, הועברה בשידור חי בשירות הסטרימינג "פריים וידיאו" של אמזון. זה לא היה ההישג הראשון של סאן מרחי, לאחר שבשנה שעברה, אתר האופנה הבינלאומי החשב "מודלס.קום" בחר בה במקום השני בקטגוריית "פריצת השנה" לשנת 2023.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה